היכל התרבות פתח תקווה צילום זאב שטרן
היכל התרבות פתח תקווה צילום זאב שטרן

הצעה של הביצועיסטים: טקסי הסיום של י"ב יתקיימו בהיכל התרבות ללא תשלום

בסיעה אומרים שהמהלך יחסוך כספים רבים להורים, ומציינים שתיכונים קטנים יותר יקבלו אולמות כמו גולדה או ברנר

פורסם בתאריך: 8.11.19 08:51

סיעת הביצועיסטים מבקשת להעמיד את היכל התרבות ע"ש דב תבורי ללא עלות לטובת טקסי הסיום של שכבת י"ב בעיר ומבקשת להעלות זאת לסדר היום בישיבת המועצה הקרובה. בהצעה הם מציינים שבפתח תקווה 17 בתי ספר תיכונים השייכים לחינוך הממלכתי והממלכתי דתי וסיום התיכון שונה מכל סיום של פרק לימודים קודם. "יחד עם הבוגרות והבוגרים, מתרגשים גם ההורים, אשר פרט להתרגשות המובנת, גם מוצאים עצמם נאלצים לשלם כספים רבים", אומרים בסיעה. "בשנת הלימודים האחרונה, מוצאים עצמם ההורים, תחת נטל הוצאות כבד של שיעורים פרטיים ותגבורים לימודיים אחרים למען ההצלחה בבגרויות, היערכות וקניות לקראת השירות הצבאי וכמובן, נשפי הסיום והטקסים השונים. עלות הפקתו של טקס הסיום של כתה י"ב גבוהה, גם כאשר מנסים בתי הספר להסתייע ב"כוחות מקומיים" מבית הספר ולא פעם נופלת עלות זו על ההורים ולעיתים חלק מבתי הספר "מוותרים מראש".
הביצועיסטים מסבירים שכיום עלות שכירת היכל התרבות עומדת על כ-15 אלף שקלים בממוצע, סכום פעוט לעירייה אך משמעותי לבתי הספר ולתלמידים. "הצעת סיעת הביצועיסטים קובעת כי עיריית פתח תקווה תעמיד לרשות כל בית ספר תיכון עירוני, אשר יחפוץ בכך, בחינם וללא עלות את היכל התרבות ע"ש דב תבורי , לצורך מסיבת סיום. (תיכוניים קטנים, יוכלו כמובן לקבל לרשותם אולם קטן יותר כמו האולם בתיכון גולדה או בתיכון ברנר). העמדתו של היכל התרבות ע"ש תבורי, שהיה כידוע לא רק ראש עיר אלא גם איש חינוך שעסק רבות בחינוך למנהיגות צעירה, תהווה אכסניה מכובדת וראויה לטקס סיום של כתה י"ב, הן לטקס עצמו והן לקבלת הפנים שלפניו. בקבלת הצעה זו, תוקיר מועצת העיר והעירייה את התלמידים וההורים ותסייע במעמד ייחודי ומרגש זה של סיום הלימודים בכתה י"ב". הם מבקשים לאשר את ההצעה בישיבת המועצה הקרובה על מנת שזה ייושם כבר משנת הלימודים הנוכחית.

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "מדובר בהצעה פופוליסטית, שכן, כידוע, בתי הספר כמו גם היכל התרבות – מקבלים תקצוב מהעירייה. כך שלא משנה מי מהמוסדות יספוג את עלות האירוע. נציין כי בנוסף ראש העיר רמי גרינברג, מעמיד את המתקנים העירוניים לטובת יוזמות ופעילויות חינוכיות שנעשות גם ע"י גורמים פרטיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר