צילום אילוסטרציה לילד המצולם אין קשר לכתבה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

האם טוענת שהגננת היכתה את בנה. משרד החינוך: לא התגלו ממצאים המעידים על התנהגות חריגה

"הוא הדגים לי בדיוק איך והראה לי את הסימן", מספרת אם לילד בן חמש שטוענת שהגננת המשלימה היכתה את בנה. משרד החינוך: "הגננת הכחישה את הטענות, ובבדיקה שערכנו לא נמצאה התנהלות חריגה"

פורסם בתאריך: 11.11.19 08:41

אמא לילד בן חמש, בגן עירייה, טוענת לאלימות של הגננת המשלימה נגד בנה. בינתיים הועבר הילד לגן אחר, אך האמא מתעקשת על כך שאסור לגננת לעבוד עם ילדים. לטענת האם, תחילת הסיפור לפני כחודשיים, אז אמר לה בנה שהגננת המשלימה תפסה אותו ביד בצורה מאוד חזקה. האם סיפרה למלאבס: "הוא חזר הביתה וסיפר שהגננת תפסה לו את היד בחוזקה והושיבה אותו חזק, הילד סיפר שבכה ואמר לה שזה כואב לו ושתפסיק. למחרת הגעתי לגן בכוונה טובה, לא רציתי ישר לתקוף את הגננת, אלא להבין מה היה בשיחה רגועה. הסברתי לה שזה כאב לילד ושתהיה איתו יותר עדינה, היא מבחינתה טענה שלא היה כלום. אחרי שבועיים שהבאתי אותו לגן, נכנסתי איתו פנימה ועשיתי סיבוב ואני רואה שהעיניים שלה רק על הבן שלי. עברו שבועיים ולילד התחיל לברוח פיפי, וזה ילד בן חמש. התייעצתי עם גננת האם של הגן והיא אמרה שאני צריכה לדבר איתו, לראות ממה זה נובע. ביום שישי לפני כשבועיים, אני מארגנת אותו לגן והוא שואל אם הגננת המשלימה מגיעה. כשאמרתי לו שלא הוא נרגע. זה גרם לי לבדוק איתו לעומק. ואז הוא סיפר לי שיום קודם לכן היא הרביצה לו חזק בגב. הוא הדגים לי בדיוק איך והראה לי את הסימן. הוא אמר במפורש, 'היא הרביצה לי כי לא התנהגתי יפה'. הוא אמר  שהוא בכה וביקש ממנה לשחרר אותו, אבל היא לא עזבה. הוא אמר לי 'אמא, היא הבטיחה שהיא לא תרביץ יותר אני לא מבין למה היא הרביצה לי'".".
האם חזרה פעם נוספת לגננת האם וסיפרה לה את הסיפור. גם הילד חזר באוזניה על מה שהיה. "התחלתי לבדוק מול הורים נוספים בגן, שבדקו מול הילדים שלהם והם סיפרו להם שכאשר היא כועסת היא תופסת את הילדים ומושיבה אותם בחוזקה, בדגש על הבן שלי", מספרת האם. "ניסיתי לבדוק מול הסייעת, היא אמרה שהיא לא ראתה. פניתי לפיקוח וביקשתי להרחיק את הגננת מהגן, שלחתי מיילים  אך דבר לא השתנה. התעלמו ממני. ואז הגעתי למשרדים וביקשתי להיפגש עם המפקחת, רק אחרי שאמרתי שאני לא הולכת עד שאני מדברת איתה, נתנו לי לדבר איתה בטלפון. וכן, הרמתי קצת את הקול ובכיתי ואמרתי להם שהפקדתי בידיהם את הדבר היקר לי ביותר ואני לא מרגישה מוגנת ואז הזמינו לי מאבטחים שיוציאו אותי החוצה, למרות שהשיחה בינינו היתה בטלפון ולא פנים מול פנים. אין לי ברירה והעברתי את הבן שלי לגן אחר, אבל אני לא אסכים שהגננת הזו תמשיך לעבוד בגני עירייה".
ממשרד החינוך נמסר: "הגננת המשלימה נקראה לבירור והכחישה מכל וכל את הטענות כנגדה. בנוסף, נערכה בדיקה בנושא גם עם מנהלת הגן, הסייעת ומובילת האשכול ולא נמצאה כל עובדה המצביעה על התנהלות לא תקינה של הגננת. יצוין כי בניגוד לטענות התקבלו מכתבים מהורים המעידים על התנהלות מקצועית וחיובית של הגננת המשלימה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    לא תמיד צריך לרדת על הגננת, יש ילדים שרמת השובבות שלהם יכולה לשגע את הצוות. יש ילדים שעושים מניפולציות על מנת שלא לקבל עונש .
    רק מצלמות ייפתרו את הפלונטר מה היה .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר