יומן חינוך תנועת הנוער- עיירת פתח תקווה ליגת האופניים צילום צורי דאר נצח ישראל תיכון טכנולוגי נעמת פתח תקוה עמיטל
יומן חינוך - מימין לשמאל נגד כיוון השעון: תנועות הנוער של פתח תקוה, ליגת האופניים, בית הספר עמיטל, תיכון טכנולוגי נעמת, בית הספר נצח ישראל. צילומים באדיבות בתי הספר, באדיבות העירייה, צורי דאר

מפגש עם תלמידים מנצרת, הישגים בליגת האופניים

תלמידי תיכון טכנולוגי נעמת התארחו בנצרת, תלמיד אמי"ת כפר גנים בלט בליגת בתי הספר לאופני הרים

פורסם בתאריך: 22.11.19 09:39

1 תלמידי תיכון טכנולוגי נעמת פתח תקוה נפגשו, זו השנה הרביעית, עם תלמידי תיכון טכנולוגי נעמת נצרת, בו לומדים תלמידים ותלמידות נוצרים ומוסלמים. בשבוע שעבר התארחו תלמידי פתח תקוה בנצרת למפגש מרגש שעסק בפולקלור של החברה הערבית. תלמידי נצרת הציגו מנהגים מהמסורת הערבית, קישטו את ידיהם בחינה והגישו מטעמים מהמטבח הערבי. את המפגש ארגנה דבורה חייצ'וק שני, שליוותה את הקבוצה יחד עם מנהלת בית הספר, איריס רד ווינשטיין.

2 דוד מולגטה אלהיין, תלמיד כיתה ט' בישיבת אמי"ת כפר גנים, זכה במדליית זהב במרוץ אופני הרים ארצי שנערך ביער משמר העמק. המרוץ נערך במסגרת המחזור הראשון של ליגת בתי הספר לאופני הרים, בה משתתפים כל שנה מאות תלמידים מכל רחבי הארץ. אייל כהן, מישיבת אמי"ת אלירז, ודניאל כהן מישיבת אמי"ת כפר גנים, זכו במדליית ארד במרוץ. צורי דאר, מאמן נבחרות ישיבת אמי"ת כפר גנים וישיבת אמית אלירז ציין: "מדובר בהישג עצום מכיוון שמדובר בפעם הראשונה שדוד, אייל ודניאל משתתפים במרוץ במסגרת ליגת בתי הספר מול מתחרים חזקים ומנוסים. גם במקצה תלמידי ז-ח נרשמה הצלחה רבה עם מתחרים מישיבת אמי"ת אלירז וישיבת אמי"ת כפר גנים שהתברגו בעשירייה הראשונה".

3 קבוצת תלמידים נבחרים מכיתות ד-ו מבית החינוך התורני 'נצח ישראל' בניהולה של רווית זר, הוכשרו לתפקיד של מאמנים חברתיים ומפעילים את הבנים והבנות (בנפרד) בפעילויות בית הספר. בהפנינג הפתיחה התלמידים למדו וחוו פעילות משחקית בתחנות משחק קלות ליישום. בבית הספר מסבירים שהרעיון העומד בבסיס הפעילות הוא שלכל תלמיד/ה יהיה עם מי לשחק או מה לעשות בהפסקה. במהלך הפעילות ישנם גם תלמידים שתפקידם לזהות את הילדים שאינם לוקחים חלק פעיל במשחק ולעודד אותם להצטרף לפעילות. במהלך השנה תתקיים בהפסקות תחנת משחק אליה יוכלו תלמידים לגשת, ללמוד משחק חדש, או למצוא מישהו לשחק איתו.

4 בבית הספר עמיטל התקיים השבוע בשיתוף המחלקה לזהות יהודית וקליטת יוצאי אתיופיה במינהל החינוך אגף חינוך יסודי, טקס חגיגי לרגל שבוע חג הסיגד (שחל ב-כ"ט בחשוון). הטקס התקיים במעמד ובתפילה של קייסים – המנהיגות הרוחנית של העדה האתיופית והיה מוצלח, רוחני וערכי מאוד.

5 השבוע התקיימה פגישה של ראש העיר רמי גרינברג והמשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער רפי דהן עם נציגי עשר תנועות הנוער הפועלות בפתח תקוה. הפגישה התקיימה במטרה להקשיב לנציגי התנועות ולתת מענה לצרכים ולבקשות שלהן. ראש העיר ענה על כל השאלות של הנציגים. אחד הנושאים שעלו היה הצורך להרחבת הפעילות כדי שיותר ילדים ובני נוער יהיו פעילים בתנועות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר