בתי ספר שונים
יומן חינוך: בי"ס הס צילום באדיבות בית הספר, בי"ס גולדה צילום באדיבות בית הספר חג הסיגד בקיבוץ גלויותץ גלויות צילום באדיבות בית הספר, אנקורי פתח תקווה - מסע ישראלי בנתיבות, צילום באדיבות בית הספר, בנות בני עקיבא צילום באדיבות בית הספר, קונסרבטוריון חוגג 70 צילם אמיר בן חיים

יומן חינוך: התערוכה של קיבוץ גלויות, השבת של בית ספר הס

בקיבוץ גלויות ציינו את חג הסיגד ושבוע העליות, בגולדה שמעו את סיפור חייו של יובל שמלא, בהס חקרו את השבת היהודית. סיכום השבוע בבתי הספר בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 29.11.19 09:16

אנקורי במסע ישראלי בנתיבות. צילום באדיבות בית הספר

1 תלמידים משכבת י"א בבית ספר אנקורי יצאו השבוע ל"מסע ישראלי", מסע חוצה ישראל בן חמישה ימים המיועד להכרת העצמי, הארץ והחברה הישראלית. היום השלישי של המסע התמקד בעיר נתיבות ונגע בנושא "אני והקהילה", כפתח להעלאת המודעות לעזרה לזולת והתנדבות קהילתית. התלמידים התחילו את היום במרכז הלוגיסטי שמשרת את עמותות "לתת" ו"לקט ישראל" ומספק מזון על בסיס שבועי ל-250 משפחות. הם סייעו באריזת ירקות. בהמשך ביקרו במפעל "גשר", מפעל חברתי המקדם תעסוקה לאנשים עם מוגבלויות תושבי העיר, ואת היום סיימו בביקור במרכז לקשישים, שם שימחו את בני ובנות גיל הזהב.

יומן חינוך בנות בני עקיבא צילום באדיבות בית הספר

2 צוות אולפנת בני עקיבא רעות פתח תקווה יצאו ליום למידה וגיבוש בשומרון. בישוב הר ברכה ערכו תצפית זריחה על שכם, וכשהגיעו לישוב איתמר התארחו אצל המלווה החינוכי המקומי, דוד איציק, לסדנת רעיית צאן.

בית ספר הס צילום באדיבות בית הספר

3 מידי שנה מקיימים בבית הספר הס את 'שבת ישראלית'. השנה חקרו תלמידי שכבת ד' הלומדים במסגרת פרויקט PBL – למידה חדשנית רב תחומית, את השבת היהודית והישראלית. שיא הלמידה היה יום ייחודי אליו הוזמנו ההורים לבוקר של "קבלת שבת" ישראלית, חגיגית וייחודית שכללה שירים וזמירות.

חג הסיגד בקיבוץ גלויות צילום באדיבות בית הספר

4 בבית ספר קיבוץ גלויות ציינו השבוע את שבוע העליות וחג הסיגד. בספריית בית הספר הוקמה תערוכה ובה הוצג סיפור יהודי אתיופיה ועלייתם ארצה. תלמידי בית הספר שעלו מאתיופיה שיתפו בסיפורם האישי ולאירוע הוזמנו תלמידי הגנים שמזינים את בית הספר. בבית הספר מסכמים את הבוקר, כבוקר מרגש שכולו למידה ואחדות.

יובל שמלא בגולדה. צילום באדיבות בית הספר

5 יובל שמלא, המטפס המוכר לרובנו מתחרות נינג'ה ישראל, התארח השבוע בתיכון גולדה כאורח אגודת ניצן, לקראת יום ההתרמה שחל השבוע. במהלך הפגישה סיפר לתלמידים שהטיפוס שינה את החיים שלו, לימד אותו להתחבר לעצמו, להירגע ולהתפקס, למרות הפרעת הקשב והריכוז. "בבית הספר היסודי ובתיכון, הייתי תלמיד בעייתי עם הפרעת קשב וריכוז", סיפר, "לא הצלחתי לשבת בשיעור יותר משתי דקות, והיו מזמינים את אמא שלי למנהל לעיתים קרובות מאוד. ההצלחה בטיפוס נתנה לי כלים פרקטיים לעבודה מנטלית, וחיזקה אצלי את המחשבה שאם שם אני יכול לעשות את הבלתי יאומן, אני יכול לעשות את זה בכל תחום בחיים, שהשמיים הם הגבול לא רק בטיפוס".

קונסרבטוריון חוגג 70. צילום אמיר בן חיים

6 לרגל חגיגות ה-70 לקונסרבטוריון העירוני התקיים השבוע קונצרט חגיגי משותף לתזמורת כלי הנשיפה הייצוגית של הקונסרבטוריון העירונית בניצוחו של מיכאל דלמן ותזמורת צה"ל בניצוחו של סרן רום שמיר. בקונצרט ניגנה תזמורת כלי הנשיפה הייצוגית של הקונסרבטוריון יצירות קלאסיות לצד יצירות ישראליות, שחלק מהן מקוריות ונכתבו ועובדו במיוחד בשבילה. בתזמורת צה"ל מנגנים רבים מבוגרי הקונסרבטוריון העירוני, ורק בשנה שעברה התקבלו 11 מבוגרי הקונסרבטוריון העירוני לתזמורת צה"ל. "השנה אנו חוגגים 70 שנה של פעילות מוזיקלית מפוארת וקידום למידה מוזיקלית מעשירה, לא רק בקונסרבטוריון עצמו אלא גם בבתי הספר בעיר, בהם תלמידים צעירים לומדים נגינה ונחשפים לעולם המוזיקלי באמצעות פרויקט בית ספר מנגן, אמרה שלומית מדר, מנהלת הקונסרבטוריון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר