גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

ממחר אפשר להגיש מועמדות: בקרוב בחירות לתפקיד יו"ר ועד הורי הגנים

הבחירות יתקיימו ביום ראשון ה-15.12. "יש חשיבות רבה לתפקיד שמצריך הרבה שעות של נתינה", אומר היו"ר היוצא, שגיא קורן

פורסם בתאריך: 4.12.19 08:48

ביום ראשון ה-15.12 יתקיימו בחירות לתפקיד יו"ר ועד הורי הגנים בפתח תקוה. הבחירות יתקיימו בין השעות 20:00-21:00 במתנ"ס נווה גן בנוכחות חברי ועדת הבחירות. לתפקיד יו"ר וועד הגנים יכולים להתמודד כל נציגי הגנים בוועד העירוני ואת המועמדות יש להגיש החל מיום חמישי הקרוב 5.12, ועד יום שלישי ה-10.12 בשעה 12:00. ביום הבחירות, כל אחד מהמתמודדים יציג את עצמו ולאחר מכן תתקיים הצבעה חשאית. במידה ורק מועמד אחד יגיש מועמדות, הוא יוכרז כיו"ר הגנים.
בעיר פתח תקווה יש כ-390 גני עירייה שמתוכם כ-50 שייכים לחינוך המיוחד. וועד הגנים בפתח תקווה הוקם לראשונה בשנת 2014 מתוך דרישה של ההורים שיהיה גוף שייצג גם את גני הילדים בצורה נאמנה. לתפקיד היו"ר הראשון נבחר יניב חליבה טולדנו ששימש בתפקיד במשך כשנתיים עד שילדיו סיימו את הגנים. את חליבה החליף שגיא קורן ששימש בתפקיד כארבע שנים ופרש לאחרונה לאחר שהחל לעבוד כרכז ניצנים רשותי. "וועד הגנים הוקם בדיוק בתקופה שהתרחשו שינויים רבים בתחום. החל מוועדת טרכטנברג שהכניסה את החינוך חינם לגיל הרך ועד דרישה של סייעת שנייה, המכרז של הצהרונים, התל"ן בגנים והחלפת החול", מסביר חליבה טולדנו. "ההורים בגנים הם מאוד מעורבים ו-ועד הגנים הוא חלק מוועד ההורים העירוני ועובד בשיתוף פעולה עם העירייה".

שנתיים לאחר שהוקם וועד הגנים בפתח תקווה, הקים חליבה עם נציגים נוספים את וועד הגנים הארצי. שגיא קורן ששימש בתפקיד כארבע שנים מוסיף: "תפקיד יו"ר ועד גני הילדים הוא תפקיד בעל חשיבות מיוחדת בוועד ההורים העירוני והיו"ר מרכז את כל הבעיות של גני הילדים בעיר ואת התוכניות לקידום גני הילדים. יש נושאים רבים: צהרונים, סייעות, הזנה, מעבר לכלים רב פעמיים, תחזוקת הגנים,חוגים ועוד ועוד. ישנה חשיבות רבה לתפקיד שמצריכה נתינה של הרבה שעות בהתנדבות ולכן אני קורא לכולם לבוא ולקחת חלק בבחירות לנציגות גני הילדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רביד

    לא מבינה מדוע יכולים להתמודד רק נציגי שיושבים בועד העירוני, כמה כאלה יש 1. לדעתי כל הורה עם אופק של לפחות שנתיים צריך להתמודד, לפי המצב היום לא ההורים בוחרים ( כמו בבריחות נציגיבתי הספר) אלא המועמד נקבע מראש.. מה הטעם?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר