גן סיני בשכונת נווה גן
גן סיני בשכונת נווה גן

"אין יציבות בצוות, זה משפיע על ההתנהגות של הילדים". גן בשכונת נווה גן הושבת הבוקר

הורי גן סיני לגילאי חובה הושבת. ההורים אומרים כי ימשיכו בשביתה עד שיקבלו מהעירייה פתרונות למצב הבלתי אפשרי לדבריהם, שנוצר בגן. העירייה: "הגן נמצא בטיפול ומעקב"

פורסם בתאריך: 5.12.19 14:16

גן סיני, גן בשכונת נווה גן לילדים בגילאי חובה, מושבת היום, יום חמישי. ההורים השביתו את הלימודים מאחר ולטענתם, אין בגן צוות קבוע שמתמיד לאורך זמן ולעיתם תכופות הילדים פוגשים צוות לא מוכר. מנגד טוענים בעירייה שנכנסה לגן תוכנית מעקב והגן נמצא בטיפול. אמא מהגן: "מדובר בילדים שאמורים לעלות לכיתה א' והם לא מקבלים מספיק תכנים פדגוגיים בגלל חוסר היציבות בגן, זה לפני מסיבת חנוכה ולצערי אין כלום בגן. אין יציבות בצוות, זה משפיע על ההתנהגות של הילדים. בשבוע האחרון גם הגננת וגם הסייעת לא היו, זה משפיע על הילדים, יש בגן אווירה אלימה בין ילדים כי הצוות לא מצליח להשתלט על הילדים. יש ילדים שיוצאים מהחלונות, קופצים מהגדר, זורקים כסאות ושולחנות. זה גן שכבר שנה שלישית ביחד ומעולם עד השנה הזו לא היו בעיות".

ההורים מציינים כי מדובר בגן של 33 ילדים. "אנחנו מחפשים בגן יציבות ושליטה", אומר אחד ההורים. אנחנו דורשים צוות קבוע וחזק שיידע לנהל את הגן".
עד מתי תשביתו?
"עד שנקבל תשובות ברורות מהעירייה, מה מתכוונים לעשות בגן הזה".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "הגן המדובר נמצא בטיפול ובמעקב של גורמי הרשות במנהל החינוך וכן מקודמת בו תכנית התערבות במימון חלקי של משרד החינוך. במסגרת התכנית שובצה בגן סייעת נוספת וזאת מתוך מטרה כי התוצאות הנדרשות יגיעו בהמשך, עם התקדמות התכנית. באשר להיעדרויות נציין כי הן נובעות ממחלות עונתיות אשר אופייניות במיוחד לבאים במגע עם ילדים קטנים. הרשות פעלה למציאת פתרון מהיר לרווחת התלמידים ועל כן היום קיבלו את פני הילדים צוות מלא הכולל גננת ושתי סייעות".

ממשרד החינוך נמסר: "צוות הגן תוגבר והיום הגיעו לגן גננת ושתי סייעות. בימים אלה מופעלת תוכנית התערבות בשיתוף פעולה של פסיכולוגית, יועצת ומפקחת הגן ומן הראוי להיעזר באורך רוח. אנו מודעים לטענות ופועלים בהתאם ולפיכך השבתת הגן מיותרת ופוגעת רק בילדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר