מעמד הכרזת הזוכה בבחירות ליו"ר מועצת הנוער צילום עיריית פתח תקוה

"זהו כבוד גדול עבורי". נבחר יו"ר חדש למועצת הנוער

ליאור סמוליאנוב זכה במירב הקולות בבחירות בהן הצביעו יותר מ-9,000 תלמידי על יסודי בעיר

פורסם בתאריך: 18.12.19 08:44

ליאור סמוליאנוב, תלמיד כיתה י"א מתיכון יצחק שמיר, נבחר ברוב קולות לתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית. בבחירות שהתקיימו ביום שני השבוע, הצביעו 9,597 תלמידי העיר, המהווים 65 אחוז מתלמידי העל יסודי בפתח תקווה. בבחירות התמודדו שישה מועמדים מתוכם חמש מועמדות ומועמד אחד, והתלמידים הצביעו בהצבעה אינטרנטית בעזרת קוד סודי.
"זהו כבוד גדול עבורי להיבחר על ידי בני ובנות הנוער של העיר פתח תקווה לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים העירונית", אמר סמוליאנוב "זכיה כזו בעיר גדולה, שיש בה הרבה בני נוער, היא משמעותית מאוד וזו זכות עבורי לייצג אותם. אני מקווה שאייצג בכבוד ואעמוד בציפיות ובדרישות התפקיד. זכיתי להתמודד מול חמש מתמודדות ראויות וטובות והתחרות נגדן הייתה מאתגרת. אני מקווה שאוכל להעביר את הערכים שעליהם גדלתי ואני עדיין מתחנך לפיהם. לפני הכל, אנחנו אנשים, ואם אצליח להעביר את ערכי החברות, השוויון והסובלנות לבני הנוער, אז זה שווה הכל".

ליאור סמוליאנוב צילום זאב שטרן

ראש העירייה, רמי גרינברג, והמשנה לראש העירייה וראש אגף חברה נוער וצעירים, רפי דהן, בירכו את סמוליאנוב על זכייתו והודו לכל המועמדים והמועמדות על ההליך הדמוקרטי המרשים, הרוח הספורטיבית והרעות. גרינברג אמר בזמן ההכרזה: "יום הבחירות היה יום חג בבתי הספר. התהליך שבו בני הנוער בעיר בוחרים את יו"ר המועצה העירונית המייצגת אותם בכלל הנושאים המעסיקים את בני הנוער, הוא תהליך דמוקרטי, מקיף וחדשני. בני נוער פעילים ומעורבים יהפכו בעתיד לאנשים בוגרים מעורבים, התורמים לחברה ולקהילה ומבקשים להיות חלק פעיל בה. חברי מועצת הנוער הם בדיוק אותם בני נוער שנראה אותם פעילים, תורמים ומעורבים גם כבוגרים. אני מברך את ליאור לרגל בחירתו ומאחל לו ולכל החברים הצלחה רבה".
סמוליאנוב, בן 16, הוא בעל חגורה שחורה בשיטת דניס הישרדות, מדריך בצופים בשבט ראשונים, מתנדב כבר ארבע שנים במועצות הנוער בבית הספר ומגדיר את עצמו חברותי ואכפתי. סלוגן הבחירות של סמוליאנוב היה – "כי הנוער במרכז". האג'נדה שלו דיברה על שיפור התחבורה הציבורית ועל יותר מקומות בילוי לבני הנוער. בראיון טרום בחירות הסביר למלאבס למה כדאי להצביע דווקא לו ואמר: "זה לא לבחור במועמד אחד, אלא לבחור בעתיד ובכיוון שאליו אנו שואפים. ואני מאמין שמה שאני מתכוון לעשות זה דבר טוב שרק ישפר ויקדם אותנו, את הנוער. ובנוסף אני חושב שכדאי לבחור בי כי אני לא בא מעל הנוער, אני אחד מאיתנו, רק עם קצת יותר ביטחון עצמי ורצון, ככה שבסופו של דבר הבחירה בי היא בחירה של חבר טוב ולא של שום דבר אחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר