גן נעמת ברחוב יצחק שדה- באדיבות ההורים

מעון נעמת בפתח תקוה: "החצר נראית כמו חוף ים. חול וחול ועוד חול"

הורים מתלוננים על מצב החצר ועל צואת חתולים ולכלוך בחול. נעמת בתגובה: "אין תקציב להחלפת מצע החול במצע אחר"

פורסם בתאריך: 19.12.19 13:16

הורים לילדי מעון נעמת ברחוב יצחק שדה בעיר, מתלוננים על מצב החצר. לטענת ההורים, החצר מוזנחת ומלוכלכת ולמרות פניות חוזרות ונשנות דבר לא משתנה. מדובר בגן לילדים בגילאי שלושה חודשים ועד גיל שנתיים ושמונה ובמתחם יש שתי כיתות. הבעיה העיקרית לטענת ההורים היא בחצר של הגדולים, מאחר והם משתמשים בה רבות. "החצר שלנו נראית כמו חוף ים. חול וחול ועוד קצת חול. חצר הגן מלוכלכת מאוד. מידי פעם מגיעים ומסננים את החול או מנסים לנקות עם מפוח, אבל זה לא באמת עוזר. בנוסף, המתקנים בחצר מאוד ישנים ולא מותאמים לילדים ולצרכים שלהם. חתולים נכנסים לתוך החצר ועושים את הצרכים שלהם ולצערי מאחר והחתולים מחביאים זאת בחול, הילדים לא פעם משחקים עם הצואה של החתולים", מסבירה אחת האמהות.

גן נעמת ברחוב יצחק שדה באדיבות ההורים

ואם אחרת מוסיפה: "כבר בשנה קודמת שלחנו מכתבים ופנינו לנעמת ולצערי דבר לא השתנה. הילדים חוזרים הביתה עקוצים, יש יתושים וברחשים ולמרות שאנחנו כותבים מכתבים, אנחנו לא רואים שינוי. זה הגיע למצב, שיש הורים שביקשו לא להוציא את הילדים שלהם לחצר, עד שזה יטופל. הגן מבפנים יפה ומשופץ וזה חשוב, אבל יותר חשובה לנו הבריאות של הילדים שלנו ואנחנו בסך הכל מבקשים שיהפכו חלק מהחצר לדשא סינטטי ושיעשו ארגז חול שידאגו לסגור אותו מידי יום. כרגע, אנחנו מאוד מאוכזבים מהמצב הקיים. זה נראה כמו גינה בשכונת מצוקה ולא גן ילדים".

מנעמת נמסר: 1. העלים בחצרות, הם תוצאה טבעית מנשירת עלים, מעצי הצל הצומחים בחצר. 2. לא ניתן למנוע באופן מוחלט, את ככניסת החתולים לחצרות. 3. ארגז החול, המהווה את מרכז פעילות הילדים בחול, מכוסה מדי יום בתום הפעילות. 4. מתקני חצר – הייתה תכנית להחלפה ושידרוג של מתקני החצר תוך הסתמכות על תרומה שהייתה אמורה להתקבל אך בסופו של דבר לא הגיעה. אנו פועלות לגייס תרומות ולהחליף מתקנים על-פי סדר קדימויות שנקבע. אנו תקווה כי יימצא התקציב בהקדם. 5. משרד העבודה אינו מתקצב לצערנו את החלפת מצע החול במצע אחר. 6. במעונות בהם הוחלף מצע החול, זה התאפשר תודות לתרומות המתקבלות מעת לעת. 7. נעמת ערה לפניות ההורים ופועלת ביתר שאת לקידום הנושא מול משרד העבודה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר