מסיבת יום ההולדת
מסיבת יום ההולדת

האפי אנד: עשרות חגגו יום הולדת עם בת ה-16 אחרי הפוסט של האם (וידיאו)

אתמול בערב פרסמה אמה של בת 16 פוסט מרגש על כך שאף אחת מחברותיה של בתה לא הגיעה למסיבת יום ההולדת שלה. תוך זמן קצר הגיעו עשרות בני נוער לחגוג איתה. מאוחר יותר, לטענת האם, התברר כי נערה שמסוכסכת איתה עשתה לה תרגיל

פורסם בתאריך: 16.1.20 11:00

הישראלי היפה. אתמול, לקראת השעה 20:00 העלתה אמא תושבת פתח תקוה פוסט. היא סיפרה שהבת שלה חוגגת יום הולדת 16, ולמרות שהזמינה את כל חברותיה, אף אחת לא הגיעה. הם צירפה תמונה של השולחנות עם הכיבוד, שוממים לחלוטין, כשכל הצלחות עדיין מלאות. ידיעה על כך פורסמה באתר מלאבס (כנסו כאן לקרוא את הידיעה).

הסיפור הזה נגע ברבים, ובצדק. תוך זמן קצר הופצה הידיעה במלאבס והפוסט של האם בקבוצות שונות ובני נוער רבים הגיעו לחגוג יחד עם הילדה והאם את יום ההולדת. בין בני הנוער הרבים שהגיעו אפשר היה לראות תלמידים ממועצת הנוער, מתנועת הצופים וכן מבוגרים שהתרגשו ובאו לכבד את הילדה. בין הנוכחים אפשר היה לראות במקום גם את ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך רון כץ, וכן את עוזרו של ראש העיר, שי שטרק, שציין שכאשר ראה את הפוסט שעלה, עדכן את רמי גרינברג שביקש ממנו להגיע למסיבה לנסות לסייע. "כאשר הגענו למקום זכינו לחוות חוויה יוצאת דופן של ישראליות אמיתית, כזו שלרוב לא כותבים עליה. כמות גדולה של תושבים הגיעו לשמח והביא בלונים, עוגות ואפילו זמר לעשות שמח", אמר שטרק. כץ הוסיף שהבוקר יפתחו בבית הספר של הילדה יום הלימודים בשיחה על האירוע.

צפו בשמחה הגדולה במסיבת יום ההולדת של הנערה (שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים. ניתן לפנות למערכת לקבלת קרדיט): 

"מדובר ערב שלא יישכח לעולם", אמרה הבוקר אמה של הנערה למלאבס. "הבת שלי רצתה לחגוג יום ההולדת והחלטתי לעשות לה מסיבה. הזמן הגיע והחברות שלה לא הגיעו. פרסמתי את הפוסט בפייסבוק, פרסמתם במלאבס, ולאט לאט התחילו להגיע ילדים. ראיתי את האהבה שיש לנו במדינה. היינו בשוק מכמות הילדים שהגיעו ומאהבה שהרעיפו אליה".

הפוסט שפרסמה האם (צילום מסך)

הפוסט שפרסמה האם (צילום מסך)

האם מספרת כי במהלך הערב התברר לה מדוע בהתחלה לא הגיעו החברות של בתה: "הבת שלי הזמינה את החברות שלה ליום ההולדת והסתבר לנו בדיעבד, שחברה אמרה לבנות, שיום ההולדת נדחה ליום חמישי ובגלל זה אף אחת לא הגיעה. מדובר על ילדה שהייתה החברה הכי טובה שלה, בת בית אצלנו והן הסתכסכו והיא החליטה לפגוע בה. אבל לשמחתי, זה יצא רק לטובה והייתה שמחה גדולה".
ואיך הבת שלך מסכמת את הערב?
"הילדה מצד אחד שמחה על החגיגה הלא שגרתית ומצד שני הייתה עצובה ובכתה על כך שהחברות שלה לא הגיעו בהתחלה. אני מאוד מקווה שהסיפור של הבת שלי יהדהד לא רק בפתח תקווה, אלא בכל מקום ויבינו שלעשות חרם על ילד זה מסוכן ויכול להוביל לדברים גרועים יותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דנה

    הילדה שהחרימה את המסיבה וגרמה להטעיה של חברותיה פשוט חצופה וראוי שהוריה יינקטו נקטה צעדי חינוך המסר אסור שהתנהגותו זו תחלוף כלא היתה..גאה באילו שהגיעו זו הוכחה לערבות הדדית שלנו כיום .

  2. ג'ק

    מאגש מרגש עד דמעות.
    תפרסמו את שם הילדה שפגעה בה ! זה לא פחות חשוב !

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד שהנןער הגיע לחגוג איתה!! מקווה שהיא תסתדר בחברה אמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר