שחף נבון השתתף בפרוייקט האום. צילום פרטי
שחף נבון בניו יורק. צילום פרטי

שחף נבון בן ה-16 השתתף בפאנל שנערך באו"ם

שחף, תלמידי תיכון בן גוריון, משתתף בקבוצת השגרירים הצעירים

פורסם בתאריך: 9.2.20 16:41

שחף נבון, בן 16, תלמיד תיכון בן גוריון, אשר משתתף בקבוצת השגרירים הצעירים בניהולה של רחל אמרני, ייצג את פתח תקווה וישראל בתחרות בינלאומית של מודל האו"ם באוניברסיטת ייל וכן לקח חלק בפאנל שהתקיים באו"ם בנו יורק של ארגון NGO (ארגון לא ממשלתי, המוכר כארגון ECOSOC ואשר מייעץ באום), שמטרתו לתת במה לבני נוער ישראלים ופלסטינים לנהל דיאלוג בנושא הסכסוך הישראלי פלסטיני.

לצד זה נפגש שחף עם הקהילה היהודית והקהילה המוסלמית בארצות הברית. "במסגרת השתתפותי בשגרירים הצעירים, נחשפתי לנושא 'מודל האום', בו יושבים בני נוער ומשוחחים על בעיות גלובליות ומנסים למצוא פתרון", הוא מספר. "המשתתפים מקבלים מדינה או דמות אותה הם צריכים לייצג ופועלים ומנסים דרך השיח לפתור בעיות וסכסוכים שהאו"ם לא הצליח. לחשוב על המצב מנקודת מבט שונה, זה משהו שמעשיר את הידע שלנו במגוון נושאים מכלכלה ועד יחסים בין אנושיים", הוא מסביר, "כך למשל יצגתי בתחרות בייל את דמותו של Anton Haus אדמירל הצי של אוסטרו-הונגריה ב1914".
"בכנס בניו יורק זכיתי לייצג את ישראל במגוון נושאים ממשבר האקלים לבעיות כלכליות בעולם, בנוסף נכחתי במספר רב של פגישות עם דיפלומטים וראשי קהילות וזכיתי לדבר איתם ולספר להם קצת על מה קורה בארץ ולשמוע מהם מה קורה בקהילות שלהם. נפגשתי עם המשלחת המיוחדת של ארה"ב, קפריסין והאיחוד האירופאי לאו"ם".

אמרני מוסיפה ששחף הוא חלק מקבוצת תלמידי שגרירים שיוצאים באופן קבוע למשלחות ולייצוג ישראל בחו"ל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר