גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

בלאגן בגן: ההורים דורשים להעביר ילד אלים מהגן

ההורים טוענים שילד שהצטרף לגן באחרונה אלים, שילדיהם חוששים ללכת לגן ומאיימים בשביתה. העירייה: "הנושא ידוע ומטופל"

פורסם בתאריך: 10.2.20 10:58

הורים לילדים מגן חובה באחת השכונות החדשות בעיר, מלוננים על אלימות בגן. ההורים מציינים שלפני כשבועיים, הגיע לגן ילד חדש, ככל הנראה ילד שילוב, שאז שהגיע היו לא מעט מיקרי אלימות בהם היה מעורב. הם מציינים מיקרים בהם היכה ילדים אחרים, זרק כסאות, הפך לילדים את הצלחות בזמן ארוחת הבוקר ועוד. ההורים הבהירו שאם הילד לא יועבר לגן אחר, הם ישביתו מחר (שלישי) את הגן. "הילדים סיפרו לנו שיום לפני שהוא הגיע לגן, הגננת אספה את הילדים ואמרה להם שאמור להגיע ילד חדש לגן והסבירה להם שאסור לצחוק עליו ולהציק לו, כי אם הוא מתעצבן הוא עלול להרביץ או לזרוק אליהם כסאות", טוענת אחת האימהות, "וזה מה שקורה. הילדים שלנו ממש חוששים ללכת לגן והבטן כל בוקר מתהפכת לנו".

בתחילה דרשו ההורים הוספת סייעת שתהיה צמודה לילד. בהתאם לכך, הוסיפה הבוקר העירייה סייעת לגן, אך ההורים אומרים כי זה אינו מספק אותם, לאחר שגם הבוקר, למרות נוכחות סייעת נוספת, אירע מקרה אלימות בגן. אחת האימהות אמרה הבוקר: "אתמול עוד נלחמנו על סייעת. עד שילדה שישבה במרחק ממנו קיבלה אגרוף לפנים ברמה שכמעט שברה את הלסת. אז ילד כזה לא צריך להיות בגן רגיל. ולא חושבים שסייעת תפתור את בעיית האלימות. הילדים לא צריכים להיות בחשש תמידי".

לדברי ההורים מדובר בגן שכולל הילד החדש מונה 32 ילדים. בגן מלבד הגננת יש עוד שלוש סייעות, אחת מהן רפואית, השנייה צמודה לילדי שילוב וסייעת האם של הגן. "הגן שלנו הוא גן שילוב, יש לנו שני ילדי שילוב קבועים ועוד שני ילדים שמגיעים פעם בשבוע לגן ואנחנו מקבלים את כולם באהבה ובחום", אומרת אחת האימהות, "אבל במקרה הזה, זה יצר בלגן שלם בגן והעירייה לא מספקת לנו תשובות או הסברים. הילדים מסתובבים בגן בתחושה של פחד שהוא לא יתקרב אליהם והם כל יום חוזרים הביתה ומספרים מה הוא עשה באותו יום. כל עוד הוא לא מטופל באופן מתאים או מועבר לגן אחר, הילדים שלנו במצוקה. כרגע לצערי, אנחנו לא רואים את זה קורה, עברו שבועיים והילדים מפחדים להגיע לגן".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "מפאת צנעת הפרט לא נרחיב אודות המקרה אך נציין כי הנושא ידוע ומוכר לגורמים הרלוונטיים ברשות ובמשרד החינוך וכן הטיפול בו נמצא בעדיפות עליונה. לצד הטיפול בנושא, נדגיש כי הגן תוגבר בסייעת נוספת – כשלב ביניים לקראת פתרון המקרה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר