צילום מתוך הסרטונים ששלחו המורות
צילום מתוך הסרטונים ששלחו המורות

שווים צפיה: בבתי ספר רבים שלחו צוותי החינוך לתלמידים סרטונים שהם עצמם צילמו

הספירה באנגלית, הקפיצות, הסרטון המוזיקלי, שיחת הבוקר של הגננת עם הילדים, וההסברים: בלא מעט בתי ספר שלחו המורים/ת והמנהלים/ת סרטונים לתלמידים. צפו בסרטונים

פורסם בתאריך: 18.3.20 16:22

בזמן שעשרות אלפי תלמידי פתח תקווה נמצאים בבית, ובמקביל ללמידה מרחוק, צוותים חינוכיים מנסים גם להנעים לתלמידים את זמנם. המורים וצוותי בית הספר נמצאים עם התלמידים בקשר טלפוני, מתקשרים לשאול לשלומם, מתקשרים דרך הוואטסאפ, שולחים עבודות במחשב ובאתרים שונים ומפעילים את התלמידים בצורה מקוונת. ויש גם בתי ספר, שהחליטו לשלוח לתלמידים סרטונים ובהם הם מדברים עם התלמידים, מספרים להם מה התוכניות העתידיות ובעיקר מנסים לרומם את רוחם. צרפנו כמה דוגמאות קטנות על תקשורת בין צוותי חינוך לתלמידים בתקופת הקורונה.

המורה ליטל עטיה מפאול קור, מחנכת כיתה ו' שקד, ומורה לאנגלית בכיתות ב', קפצה עם התלמידים וביחד הם ספרו באנגלית:

תלמידי דבורה עומר קיבלו סרטון קצר מלווה במוזיקה שבו הוסבר על הלמידה מרחוק ועל חשיבותה, וכמו כן מה לומדת כל שכבה ומה מתוכנן בהמשך:

מלכי רבינוביץ, מנהלת בית הספר שמעוני, שלחה סרטון בו איחלה לתלמידים התמודדות קלה עם המצב, הודתה על האמון שההורים והתלמידים נותנים בצוות, והסבירה על שגרת הלימודים החדשה והחומר שיילמד בזמן הקרוב:

מנהלת בית ספר אורנים, יעל הרשטיק, וצוות בית הספר, הכינו לתלמידים סרטון משותף. את הסרטון פתחה המנהלת בשיחה עם התלמידים ועם ההורים ובהמשך עלו תמונות של נשות הצוות:

דפנה נחמזון, גננת בגן חורש, משוחחת עם הילדים בבוקר, שואלת לשלומם ובעיקר מאוד מתגעגעת לילדים ולגן. היא נותנת להם משימות לפעילות בבית:

גם בבית הספר "קרול" עמלו הצוותים על הכנת מצגת לשבת לתלמידים. מנהלת בית הספר רותי וייס חשבה על הרעיון ורתמה את כל הצוות שמיד שיתף פעולה וצילם את עצמו מחזיק שלט שבו כתוב שבת שלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א

    כמה חבל ש שרד החינוך מפסיק את הלימוד מרחוק לילדי בית הספר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר