תיכון אחד העם צילום זאב שטרן
תיכון אחד העם צילום זאב שטרן

שלא תשכחו בגלל הקורונה: נותרו מספר ימים לרישום מקוון לתיכונים

הרישום לתיכונים יתבצע באופן מקוון בלבד ויסתיים ביום שלישי בדקה לחצות. העירייה פתחה מועד רישום נוסף לחטיבות הביניים

פורסם בתאריך: 29.3.20 13:52

לראשונה בפתח תקוה יתבצע הרישום לתיכונים באופן מקוון ואין להגיע לעירייה או לבתי הספר. הרישום החל ביום שישי ה-27.3, ויימשך עד יום שלישי ה-31.3 בשעה 23:59. הרישום ייעשה על פי הקריטריונים והחטיבה המזינה של התיכון.

הרישום לתיכונים בפתח תקוה מתבצע על פי אזורי רישום, כלומר כל חטיבה משויכת לתיכון מסוים ורק אליו יכולים התלמידים להירשם, אלא אם הם נרשמים למגמה על אזורית, שפתוחה לכלל תלמידי העיר והקבלה היא בהתאם למבחן שנעשה מראש.

לבן גוריון נרשמים תלמידי חטיבת פיינברג וחטיבת בן גוריון; אחד העם כולל את תלמידי המחוננים שמגיעים מחטיבת רשיש ואת תלמידי חטיבת הביניים אחד העם; ברנר פיינשטיין  כולל את תלמידי חטיבת ברנר וחטיבת פיינשטיין; הרב תחומי ב'  את תלמידי חטיבת רשיש (מלבד המחוננים) וחטיבת בן צבי; לגולדה נרשמים תלמידי חטיבת גולדה; לתיכון יצחק שמיר נרשמים תלמידי חטיבת אחד העם רמת ורבר וחטיבת יצחק שמיר.

לרישום לתיכונים בפתח תקוה ניתן להיכנס כאן.

הרישום לחטיבות הביניים נעשה כבר לפני מספר שבועות והעירייה החליטה לפתוח מועד רישום נוסף למי שלא הספיק. מדובר במועד אחרון בהחלט.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אנו שמחים לבשר כי השנה הרישום לתיכונים יערך באופן מקוון, ולפיכך אין צורך בהגעה פיזית לבתי הספר או למשרדי העירייה, לצורך ביצוע הרישום. בוגרי כיתות ט' יערכו רישום מקוון באמצעות פורטל הרישום וישובצו למגמות/ למסלולי הלימוד בחטיבה העליונה, בתהליך משותף עם הצוותים החינוכיים בכל בתי הספר בעיר. אני מודה לכל השותפים לקידום הליך הרישום ומאחל הצלחה לתלמידים ולתלמידות".
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף: "מערכת החינוך העל יסודי בעיר פתח תקוה, היא מהטובות והמבוחרות שיש ומשקיעה רבות בקידום תכניות חינוכיות ויוזמות חדשניות ברוח המאה ה-21, כמו גם במרחבי למידה מתקדמים ומעוררי עניין. השנה אני שמח לבשר כי הרישום יעשה באופן מקוון ובהתאם למגבלות היציאה מהבית".
חשוב לציין כי לאור המצב הוחלט על מועד נוסף לרישום לחטיבות הביניים בין התאריכים 1-7/4/20. לקראת מועד הרישום תשלח הודעה עם לינק לרישום מקוון, הלינק ייפתח רק במועדים אלה (1-7/4).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר