צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מורה בבית ספר בהדר גנים נדבקה בקורונה, בית הספר נסגר

המורה המלמדת בבית הספר "אהבת ציון", בית ספר פרטי-מוכר שאינו רישמי של רשת מעיין החינוך התורני, נדבקה ככל הנראה מבתה שלומדת בבני ברק

פורסם בתאריך: 4.6.20 00:02

מורה בבית הספר "אהבת ציון", בית ספר פרטי-מוכר שאינו רישמי של רשת מעיין החינוך התורני, הממוקם בשכונת הדר גנים, נמצאה אתמול, יום רביעי, חיובית לנגיף הקורונה. המורה ככל הנראה נדבקה מבתה הלומדת בבית ספר בעיר בני ברק. לאור כך, ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, הנחה לסגור את בית הספר החל מהבוקר יום חמישי, 4.6. כמו כן, העירייה בשיתוף משרד החינוך יפעלו מול משרד הבריאות למתן בדיקות באופן מזורז לכל צוות ההוראה והתלמידים כדי לשלול הדבקות במקום. על פי ממצאי הבדיקות יוחלט על פתיחת בית הספר בהמשך.

מבית הספר נמסרה הבוקר ההודעה הבאה: "מורה בבית הספר נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. עם חידוש הלימודים בבית הספר הקפידו על כל הנהלים של משרד החינוך והבריאות, הכוללים חיטוי, היגיינה, חבישת מסכות והפסקות נפרדות וכו'. שתי כיתות בלבד נחשפו למורה שנמצאה חיובית, והיא ככל הנראה נדבקה מביתה ולא מבית הספר.

בהתאם לנהלים מנהלת בית הספר הקימה צוות תמיכה, עדכנה את משרד החינוך ואת הורי התלמידות על סגירת בית הספר החל מיום חמישי 4.6.20. מנהלת בית הספר עומדת כל העת בקשר רציף עם הרופאה המחוזית לקידום בדיקות לתלמידות שנחשפו למורה שנמצאה חיובית. צוותי ההוראה עומדים בקשר עם התלמידות ומכינים ערכות למידה בכדי לשמר את הישגי הלימוד. בימים הקרובים עם קבלת תוצאות הבדיקות ובהתאם לממצאים תתקבל החלטה מתי יתחדשו הלימודים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר