בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן
בית ספר שש שנתי גולדה צילום זאב שטרן

הקורונה בפתח תקוה: תלמידת תיכון גולדה שנבחנה בבגרות חלתה בקורונה, מספר גנים נסגרו

מספר תלמידים מהתיכון קיבלו הודעה שעליהם להיכנס לבידוד, וייבחנו בהמשך בנוהל בחינות למבודדים. מספר גנים בעיר נסגרו לאחר שהתגלו בהם חולי קורונה

פורסם בתאריך: 12.7.20 18:58

ראש העירייה רמי גרינברג, פרסם היום שבמעון הנשיאים של מעיין החינוך התורני, ברחוב יהודה הנשיא 47 בהדר גנים, אומת ילד חולה בקורונה בכיתת הבוגרים – הכיתה הכחולה ולכן הכיתה נסגרה. ילדי הכיתה והצוות מחוייבים להיכנס לבידוד, לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את הנהלת המעון. אחים ואחיות של ילדים מהכיתה הכחולה לא יכולים להגיע למוסדות חינוך. בנוסף, גם מספר תלמידים מתיכון גולדה, קיבלו הודעה שלאור כך שתלמידה אשר נבחנה בבגרות באנגלית חמש יחידות בשבוע שעבר ונתגלתה כחיובית לקורונה, התלמידים אשר היו איתה במגע, צריכים להיכנס לבידוד. התלמידים אשר חלקם אמורים לגשת גם השבוע לבגרות, יבחנו בנוהל לתלמידים מבודדים שמפעיל משרד החינוך.
כמו כן, בפעם השנייה בתוך חודש נסגר היום מעון במתחם הגנים במוסטובוי 11 בכפר גנים א' ע"י הפיקוח העירוני. זאת בשל סייעת חולת קורונה במתחם. כאמור לפני שלושה שבועות, נסגר כל המתחם לראשונה לשבוע וזאת לאחר שאב הבית במקום התגלה כחיובי ועשרות ילדים והורים התבקשו לעשות בדיקה לקורונה. היום, הסתבר שהסייעת חולה ולכן הילדים וצוות הגן, אשר היו איתה במגע, התבקשו להיכנס לבידוד. בהודעה שפרסם גרינברג נכתב: "לצערי ביום שישי הובהר כי מטפלת במעון של עמותת קן ברחוב מוסטובוי חלתה בקרונה. הנהלת המעון לא עדכנה את העירייה בניגוד לנהלים ועל כן נערך ברור מקיף בכדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו על כל המשתמע מכך. לגופם של דברים, בעקבות האמור הכיתה הכחולה והירוקה נסגרו. הילדים והצוות מחוייבים בבידוד, לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את הנהלת המעון והעירייה. אחים ואחיות של ילדי הכיתות הנ"ל לא יכולים ללכת למוסדות חינוך אחרים.
גן נוסף שנסגר בראשון הוא גן סער ברחוב מבצע יפתח 15 באם המושבות, לאחר שילדה בגן התגלתה כחיובית לקורונה. הגן מופעל בעת הזאת ע"י צהרוני צוות לוין. הוא נסגר וילדי הגן והצוות נדרשים להיכנס לבידוד ולבצע בדיקות קורונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר