גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג
גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

הורים כועסים: "הודיעו לנו ברגע האחרון שאין קייטנות בתשעה באב". העירייה: "סייעות רבות צמות"

הורים לילדים בקייטנות "הגנים של החופש הגדול" טוענים שרק לפני יומיים קיבלו הודעה על כך שלא יהיו קייטנות בתשעה באב שחל מחר ולפני כשבוע נאמר להם שהפעילות תתקיים. העירייה: "הסתבר שסייעות רבות מאוד מבקשות לצום ביום זה, ויש סייעות שנמצאות בבידוד"

פורסם בתאריך: 29.7.20 18:03

הורים לילדים אשר משתתפים בקייטנות "הגנים של החופש הגדול", טוענים שלפני יומיים בלבד הם קיבלו הודעה שפעילות הקייטנה בגן בתשעה באב שחל מחר, לא תתקיים והם צריכים למצוא סידור לילדים. לטענת ההורים, כאשר נרשמו לקייטנה לפני כחודש וכן במהלך השבוע שעבר, הם וידאו מול המפעילים שיש קייטנה בתשעה באב והתשובה שהם קיבלו הייתה שהכל מתנהל כרגיל. מנגד טוענות סייעות, שמאז ומעולם הן לא עבדו בתשעה באב והן לא מתכוונת לשנות זאת השנה. לטענתם יש לא מעט סייעות שצמות וכן סייעות שנמצאות בבידוד ועל ההורים להתחשב בכך.

"אני לא מצליחה להבין את ההתנהלות של העירייה. הרי כל שנה תשעה באב מופיע באותו תאריך, אז איך יכול להיות שכאשר נרשמנו הודיעו לנו שהפעילות תתקיים ביום זה ופתאום הם החליטו לשנות את דעתם", שואלת בכעס אחת האמהות. "אם היינו יודעים מראש שאין קייטנה ביום הזה היינו מתארגנים, דואגים לבקש יום חופש מספיק זמן מראש, עכשיו לא מעט הורים נמצאים בבעיה. לטענתם נקבל את היום הזה ביום ראשון, ה-9.8, לאחר תום הקייטנות, אבל ימים יגידו אם זה באמת יהיה כך".

מנגד אומרות הסייעות שאין להן כוונה להשלים את היום הזה ביום ראשון. "אני עובדת בעירייה לא מעט שנים ואף שנה אני לא עובדת בתשעה באב ולא מתכוונת לעבוד עכשיו", אומרת אחת הסייעות. "ועד הסייעות הודיע לעירייה שזה יום חופש וזה סטטוס קוו, בהתחלה ניסו לעשות לנו שרירים, אבל הבינו שאין להם עם מי לדבר. לטענתם, הם רוצים שנשלים את היום בשבוע הבא, יש סייעות שלא מסכימות, כי אף פעם לא השלמנו את היום הזה ותמיד הוא היה יום בחירה".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "השנה זוהי השנה הראשונה בה מתקיימת בגני הילדים התכנית של משרד החינוך: ביה"ס של החופש הגדול. ועד הסייעות ונציגי ועד העובדים סברו כי ניתן יהיה לקיים פעילות בגן בתשעה באב ולכן בתחילת הקייטנה התחייבו על מועד זה, אבל הסתבר שסייעות רבות מאוד מבקשות לצום ביום זה ולא לעבוד, לכך נוספו סייעות הנמצאות בבידוד. לאור מצוקת כוח האדם הוחלט בשיתוף ועד ההורים והעירייה שלא לפתוח את הגנים בתשעה באב, וכפיצוי יקבלו ילדי הגן יום השלמה ב- 9/8".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה הורים הזויים דייי כבר להתלונן לא נמאס לכם למה הבאתם לעולם ילדים אם אתם לא מסןגלים לטפל בהם או להיות איתם בבית אפילו לשעה אחתמשמעניין אותכם זה רק איך לא להיות איתם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה יהיה איתכם ההורים פשוט הגזמתם גם לעבוד ביום צום..דיי תפסיקו כל הזמן להתלונן..נמאסס

  3. אפרת

    הורים מה נסגר אתם אמיתיים ????למה הבאתן את הילדים לעולם מגיע גם לסייעות וגם להנות לצום לאן הגענו?!??זה יום שאם נשכח ממנו מה יישאר?
    אני צמתי עם שני ילדיי בבית והם גם במסגרת גן וגם בבי"ס קשה לכם להנות מהם קצת???

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר