בית ספר עוזי חיטמן צילום זאב שטרן
בית ספר עוזי חיטמן. צילום זאב שטרן

הנהגת ההורים בבית ספר עוזי חיטמן דורשת להחליף את המנהלת

ההורים מעלים טענות שונות ואומרים כי החליטו לצאת למאבק גלוי לאחר שניסו ללא הצלחה להביא לשינוי. הפגנה שתוכננה לשישי נדחתה בשל פגישות שצפויות בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 9.8.20 17:55

הנהגת ההורים בבית הספר עוזי חיטמן בשכונת נווה גן, מבקשת לסיים את כהונתה של מנהלת בית הספר תמי סער. בהודעה שנשלחה להורים ביום שישי, נכתב על ידי ההנהגה: "מאחר שתמו כלל הצעדים הממלכתיים והמכובדים האפשריים מאחורי הקלעים – במהלך שמונה חודשים האחרונים ומהיעדר לקיחת אחריות מטעם משרד החינוך על המצב אליו נקלענו אנחנו מרימים את המסך ויוצאים למאבק גלוי. צר לנו כי במשרד החינוך מספקים תשובות מגומגמות בעוד הזמן זולג מבעד להחלטות. טובת ילדינו מעל הבירוקרטיה ואנו מקוים לראות אתכם מגבים ושותפים מלאים להחרפת הצעדים".
בהודעה להורים, פירטו ראשי ההנהגה את הבעיות והכשלים שקיימים לטענתם בבית הספר, וביניהם רמת אלימות גוברת בלי מענה אמיתי והיעדר טיפול בפניות הורים ובבעיות בטיחות בבית הספר שגרמו לפציעות של ילדים. עוד הם טוענים שבמהלך השנתיים האחרונות, מורים רבים ואנשי צוות עזבו את בית הספר. עוד מתלוננים בהנהגה על היעדר שקיפות בהחזרת כספים להורים בתום השנה הזו, ניהול לקוי של למידה מרחוק בכל תקופת הסגר וחוסר שיתוף פעולה עם הנהגת ההורים. השיא היה לטענתם, המשבר בזמן גילוי חולה מאומת בבית הספר.
עוד נכתב בהודעה של ההנהגה, על היעדר מוחלט של מעורבות בסיום כיתות ו', טיפול לקוי בכיתות קטנות, מילוי שעות רבות של שיעורים בצפיה בתוכניות טלוויזיה וסרטים ולא בתכנים לימודים ועוד.

"בית הספר מתנהל ללא תכנון אלא כתגובה לאירועים מתרחשים וללא חזון וללא אסטרטגיה", הם כותבים, וטוענים כי לצערם אין ניסיון לשפר את המצב ואין הידברות והתייחסות רצינית לטענות ולבעיות, למרות שהכל הוצף והועלה מול המנהלת כבר בדצמבר השנה. "אנחנו רק מצרים על המצב אליו הגענו ונפעל כפי יכולתנו לשינוי".
הנהגת ההורים תכננה לקיים ביום שישי האחרון הפגנת מחאה מול בית הספר, שהוקפאה, לאחר שקיבלו פניות מהסתדרות המורים ואגף החינוך בעירייה, שביקשו מהם להמתין עוד מספר ימים, מאחר ונקבעו פגישות של ראש העירייה עם משרד החינוך והפיקוח.

בהנהגת ההורים ביקשו לציין שאין להם שום דבר אישי נגד המנהלת או רצון לפגוע בה, אבל החליטו להחריף את צעדיהם, על מנת להחליף אותה.

מלשכת דובר העירייה נמסר: "אנו פועלים למציאת פתרון כבר לקראת שנה"ל הקרובה, לשביעות רצון כל הצדדים".

ממשרד החינוך נמסר: "מפקחת משרד החינוך נמצאת בקשר עם הנהגת ההורים. כל טענה של ההורים תיבדק לגופו של ענין תוך מתן מענה בכפיפות לחוק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר