תיכון ברנר
תיכון ברנר. צילום זאב שטרן

תשעה בתי ספר בפתח תקוה נבחרו למצטיינים, המורים יקבלו מענק כספי של אלפי שקלים

את המענק הכספי הגדול ביותר יקבלו מורי טכנולוגי נעמת, אולפנת למרחב ואולפנת דרכי נועם, שדורגו ברמת תגמול 1

פורסם בתאריך: 27.8.20 15:09

תשעה בתי ספר מפתח תקוה ממוקמים ברשימת התיכונים הערכיים המצטיינים שפרסם משרד החינוך. בין הנתונים שנמדדו: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות ואחוז ההצטיינות במבחני הבגרות, ומידת השיפור והשינוי שחוללו ביחס לשנה קודמת. המורים בבתי הספר יקבלו מענק כספי שינוע בין 3,119 שקלים לכ-8,318 שקלים.

משרד החינוך מפרסם זו השנה השמינית את רשימת 302 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בשנת הלימודים תש"פ בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה לשנים קודמות. בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 755 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף ו-302 מתוכם הצטיינו ויקבלו מענק כספי.

בית הספר טכנולוגי נעמת, אולפנת למרחב ואולפנת דרכי נועם דורג ברמת תגמול 1 ומורי בית הספר יקבלו מענק 8,318.22 שקלים. תיכון ברנר, רב תחומי עמל ב', גן ונוף ובן גוריון, דרגו ברמת תגמול שלוש והמורים יקבלו מענק של 4,159.11 שקלים, אולפנת ישורון ושש שנתי אחד העם, דורגו בקבוצה ארבע ויקבלו סכום של – 3,119.33 שקלים.
בחירתם של בתי הספר התקבלה על סמך חישוב שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים. בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים הבאים: הישגי המיצ"ב בכיתות החט"ב, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור או היציבות בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.
שר החינוך, יואב גלנט, אמר: ״מדינת ישראל התברכה במנהלים ובמורים מצוינים הפועלים במסירות ובהתמדה למען חינוכם של תלמידי ישראל. אני מברך את צוותי החינוך הזוכים על ההישגים שרשמו בתחומים השונים, הצלחתם של המורות והמורים תחת הנהגתם של מנהלי בתי הספר היא המפתח להישגיהם של התלמידים. הערכתי הרבה לבתי הספר הזוכים, אני מאמין ומקוה כי בשנה הבאה נראה בתי ספר נוספים שיצטרפו אליהם. תודתי לארגון המורים ולעומד בראשו על השותפות המלאה למען הצלחתם של תלמידי ישראל״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גלית

    גן ונוף. בית ספר לחיים עם נשמה ואהבה לכל ילד ולתלמיד. יישר כח. ❣️❣️❣️❣️❣️❣️

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר