הכניסה לגן עלמה - סמוך למקום שהתרחש הרצח

האבטחה בגן שסמוך למקום הפיגוע: גרסאות שונות של ההורים ושל גרינברג

ההורים דורשים להגביר את האבטחה, טוענים שפועלים רבים מהשטחים נמצאים כשהילדים מגיעים, ודורשים להזיז את הכניסה מהרחוב הראשי. גרינברג מציג בתגובה סרטון ואומר: "אין כאן פועלים, יש כאן אבטחה"

פורסם בתאריך: 6.9.20 12:39

גן עלמה ממוקם סמוך לצומת סגולה, לא רחוק ממקום הפיגוע בו נרצח למוות בדקירות הרב שי אוחיון על ידי פלסטיני תושב השטחים, וקרוב למקום בו נלכד המחבל. הורי הגן התלוננו הבוקר על בעיית ביטחון ועל פחד גדול  באזור הגן. לטענת ההורים, הכניסה הראשית לגן, היא מכיוון הכביש והצומת בה יושבים מידי בוקר עשרות פועלים מהשטחים והם מרגישים לא בטוחים. לטענת ההורים, בשבוע שעבר, כשנפתחו הלימודים, הציבה העירייה במקום מאבטח ודאגה להגביר את הסיורים, בעיקר בשעות בהן הילדים הגיעו לגן ובסוף היום, אך השבוע, במקום נשאר רק מאבטח מבוגר והסיורים כבר לא מתקיימים. הם מבקשים מהעירייה ומראש העירייה להעביר את הכניסה של הגן לצד האחורי. עוד הם מבקשים לכסות את הגדר ביוטה כדי לא שניתן יהי לראות את הגן ואת הילדים מהכביש הראשי. ההורים מציגים תמונות שצילמו, ומנגד מציג ראש העירייה רמי גרינברג סרטון שצילמה העירייה במקום המראה כי יש אבטחה ואין פועלים מהשטחים. גרינברג אומר בסרטון: "הגענו הבוקר לאיזור וכפי שאתם רואים אין פה פועל אחד ויש פה אבטחה, ככה שאני לא יודע מאיפה מביאים תמונות אבל יש פה אבטחה ואין פועל אחד". ההורים טוענים שסרטון זה צולם אחרי שמעסיקים כבר אספו לעבודה את הפועלים שהיו במקום בשעות הבוקר המוקדמות.

"לצערי, אנחנו ההורים מאוד חוששים ולא מרגישים בטוחים", אומרת אמא לילדה מהגן. "באזור של הגן יש עשרות פועלים מהשטחים שיושבים במקום מידי בוקר ומחכים למעסיקים שיבואו לאסוף אותם. הגן נפתח בשעה 7:30 ובשעה הזו, הם כבר נמצאים במקום, אוספים אותם כשעה אחרי. הילדים וההורים נכנסים לתוך הגן וכל מי שנמצא רואה אותם. בשבוע שעבר שמו שומר, הוא איש נחמד, אבל מבוגר ולא מקרין בטיחות. בימים הראשונים, הסתובבו במקום סיורים והשבוע זה הסתיים. פנינו לעירייה, ביקשנו גם שישימו יוטה, אז ראש העיר הגיע, צילם סרטון, שבו רואים שאין שבחי"ם, כי כבר אספו אותם והראה שיש מאבטח של העירייה וסייר של הביטחון, סייר שלא היה בשעות הבוקר. הצענו להם, שהילדים ייכנסו מהכניסה האחורית של בית הספר, אבל גם במקרה הזה, לא קבלנו עדיין תשובות. בינתיים יש חשש גדול אצל ההורים ואנחנו מאוד מקווים שישנו את הכניסה. מדובר בגן זמני, עד שהגן הקבוע שלנו יהיה מוכן".

כתב אישום על רצח יוגש נגד המחבל שדקר למוות את הרב שי אוחיון ז"ל. צפו בסרטון

מלשכת דובר העירייה נמסר: "לאור התערבותו של ראש העיר בנושא, שהות השבח"ים כפי שהייתה בעבר אינה קיימת. כפי שניתן לראות בסרטון שפרסם ראש העיר במהלך ביקור הפתע שערך הבוקר באזור נראה כי אין שבח"ים בצומת וכן נראה כי האבטחה העירונית תוגברה במספר מאבטחים יוצאי יחידות קרביות וכדומה. ראש העיר נמצא עם האצבע על הדופק בנושא זה וככל שתידרש התערבות נוספת, ראש העיר לא יהסס מלעשות זאת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר