פעילו השגרירים הצעירים בשנה שעברה צילום עיריית פתח תקוה
פעילו השגרירים הצעירים בשנה שעברה צילום עיריית פתח תקוה

תכנית השגרירים הצעירים תורחב גם לכיתות ה'-ו'. אילו בתי ספר יצטרפו?

מדובר בתכנית עירונית למנהיגות ולדיפלומטיה אשר מתקיימת מזה שנים בחטיבות ובתיכונים. רשימת בתי הספר שישתתפו תסוכם בקרוב

פורסם בתאריך: 18.10.20 08:52

האגף לחינוך יסודי בשיתוף בית הספר 'חן' לשגרירים צעירים, מרחיב את תכנית ההכשרה העירונית למנהיגות ודיפלומטיה. כיום מתקיימת התכנית רק בחטיבות הביניים ובתיכונים, ואילו התכנית החדשה מיועדת לתלמידי כיתות ה'-ו' ב-15 בתי ספר ברחבי העיר, וזאת לאחר פיילוט שהתקיים בשנתיים האחרונות במספר בתי ספר.
במסגרת תכנית הלימודים ילמדו הדיפלומטים הצעירים את אמנות הדיבור בפני קהל, כתיבה וארגון של טיעון, ניהול משא ומתן, תהליך קבלת החלטות, שימוש בשפת הגוף, מודל האו"ם (זכויות האדם), תרבויות שונות, דילמות ערכיות ואתיות, על העם היהודי בארץ ובתפוצות ועוד. כל זאת באופן חוויתי, מעשיר ומהנה, כאשר בין השאר הם יבקרו באירועים דיפלומטיים בארץ ואף ישתתפו בתחרויות וכנסים בנושא.

רשימת בתי הספר שישתתפו עדיין לא סוכמה סופית. בין בתי הספר שכבר הביעו עניין להשתתף בתכנית נמצאים עין גנים, פאול קור, אלימלך כנר, יד לבנים, ביאליק, קפלן, אמיר, נתן יונתן ועוד. מפגש היכרות יתקיים באופן מקוון ביום שני 26.10.2020 בשעה 18.00. לינק יפורסם בסמוך לאירוע באמצעות בתי הספר, התוכנית אמורה להתקיים פיזית בבתי הספר, מיד עם החזרה מהקורונה.
ראש העיר רמי גרינברג: "התכנית הייחודית שפותחה רק אצלנו בעיר היא הזדמנות לתלמידים הצעירים להיחשף לעולמות תוכן חדשים, ללמוד על עולם הדיפלומטיה וההסברה, לפתח מעורבות חברתית וליצור שיח עם חברות אחרות ותרבויות אחרות. במסגרת התכנית 'שגרירים צעירים', משלבים הילדים את העולם הטכנולוגי הדיגיטלי עם העולם הוורבלי של שיח ודיון מנומק, ונהנים מלמידה חווייתית המשלבת סדנאות, סיורים וכדומה. אני מזמין את כל התלמידים והתלמידות להצטרף למפגש הראשון של התוכנית שיתקיים באופן מקוון, ובמידה שהם מוצאים בה עניין, להצטרף לתכנית".
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ: "בית ספר חן לשגרירים צעירים עובד כבר שנים רבות עם תלמידי חטיבות ותיכונים, וחשבנו שהגיעה העת לצרף גם את התלמידים הצעירים ולתת להם את הכלים להפוך בעתיד לשגרירי הסברה של העיר בפרט ומדינת ישראל בכלל".
טלי טולדנו, מנהלת האגף לחינוך יסודי ורחל אמרני, מנהלת בית הספר 'חן' לשגרירים צעירים, הוסיפו כי "אין ספק שהתוכנית תתרום להעשרת עולמם האישי, התרבותי והחברתי של התלמידים וכי התכנית משתלבת היטב עם השאיפה למצוינות בחינוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר