בית ספר גורדון למידה במרחב פתוח באדיבות בית הספר

נפגשנו כך: בתי ספר רבים בפתח תקוה כבר החלו לקיים מפגשים במרחבים פתוחים

המטרה בשלב הראשון היא בעיקר חווייתית וחברתית. לצורך המפגשים הוגדרו איזורים קבועים לקבוצות קבועות

פורסם בתאריך: 11.11.20 10:24

עם אישור המתווה של משרד החינוך המאפשר מפגשים קבוצתיים לתלמידי היסודי והעל יסודי במרחבים פתוחים, החלו כבר מספר בתי ספר בעיר לזמן תלמידים לפעילות באוויר הפתוח. בין בתי הספר שכבר החלו לקיים פעילויות אלו מצוים בית הספר מורשה, אמיר, גורדון, שיפר, אורי אורבך, נצח, הדר, גורדון, אולפנת הדר גנים, ישורון, ישיבת אמית כפר גנים, יצחק שמיר, תיכון אחד העם ועוד. כלל בתי הספר בעיר יזמינו את התלמידים למפגשים אלה בהמשך השבוע ובשבוע הבא.

מטרת המפגשים בשלב הראשון היא בעיקר חברתית וחווייתית בדגש רגשי. המפגשים נערכים במתחמי חצר בית הספר ובסביבתו והתלמידים מקבלים מכתבים על המתווה החדש עם מערכת השעות המותאמות, תוך הגדרת המיקום המדויק וכן הסבר על מהות המפגשים ומטרותיהם.  בתי הספר מגדירים אזורים קבועים לקבוצות קבועות. בעירייה מציינים שההקפדה על מתווה משרד החינוך וכללי הזהירות של משרד הבריאות הינה חד משמעית. תשומת לב מיוחדת ניתנת לאיתור תלמידים בסיכון ובמצוקה על ידי צוות היועצות והמחנכות של מוסדות החינוך.

 

שיפר – למידה במרחב הפתוח באדיבות בית הספר

יצחק שמיר – למידה במרחב הפתוח באדיבות בית הספר

אולפנת הדר גנים למידה במרחב הפתוח באדיבות בית הספר

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אנחנו רואים חשיבות רבה בפעילויות החינוכית המתבצעות במרחבים הפתוחים והרשות עומדת לצד מנהלי בתי הספר ותומכת בהם בנושא זה. מלבד הערך הפדגוגי והרגשי, הפעילויות במרחבים הפתוחים – תוך שמירה על ההנחיות, תצמצם את הקף התחלואה במסגרות הלימוד ותמנע הדבקות. אני מודה לעובדי מינהל החינוך ולגורמי המקצוע באגפי החינוך על עבודתם המאומצת מול מנהלי בתי הספר, למען תלמידי העיר היקרים לנו".

מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ: "שיתופי הפעולה של מינהל החינוך בעירייה עם מפקחות משרד החינוך מהווים מעטפת תמיכה מקצועית וסיוע להיערכות המנהלים וצוותיהם כך שיתנו מענה מיטבי עבור תלמידיהם ע"פ צרכיהם ובהתאם לכללי המתווה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר