הדר רייברן, בת 27, רכזת אשכול סניפי פתח תקוה בכנפיים של קרמבו

"אני מקווה שהציבור הישראלי יתגייס" | הערב משדר התרמה מיוחד לכנפיים של קרמבו

בפתח תקווה שני סניפים של תנועת נוער שמשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים במסגרת חברתית משותפת. רכזת התנועה בעיר מדברת על המצב ועל חשיבות ערב ההתרמה

פורסם בתאריך: 19.11.20 08:40

בשידורי קשת (ערוץ 12) יתקיים הערב (חמישי), בשעה 21:30, משדר ההתרמה לתנועת כנפיים של קרמבו, תנועת נוער שמשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים במסגרת חברתית משותפת. במשדר יתקיים "ערב הסטדנאפ הגדול", אליו התגייסו בהתנדבות מיטב אמני הסטנדאפ בישראל, כדי לעזור לממן פעילות עבור עוד ילד עם צרכים מיוחדים קשים ומורכבים ולהוציא אותו מהבדידות החברתית, לפעילות חווייתית נגישה ומותאמת עם חברים. בין השאר יקחו חלק במשדר ערן זרחוביץ׳, רותם אבוהב, שלישיית מה קשור, אבי נוסבאום, נדב אבקסיס, תום יער, אורי גוטליב, קובי מימון, אסי כהן, חנוך דאום, יובל סמו, אדיר מילר והדר לוי, רשימה חלקית בלבד.

'כנפיים של קרמבו' היא תנועת נוער מיוחדת שמשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים במסגרת חברתית משותפת. התנועה  נוסדה לפני 18 שנים וכיום פועלת ב- 78 סניפים ברחבי הארץ. כמו כן, קיבלה התנועה הכרה בין-לאומית ונבחרה להיות היועץ הרשמי של האו"ם בנושא הכלה והשתלבות חברתית. לתנועה סניפים בכל רחבי הארץ ובפתח תקווה יש לה שני סניפים. סניף פתח תקווה אם המושבות, פועל בימי שני, בבית ספר "נתן יונתן" וסניף פתח תקווה סירקין, פועל בימי רביעי, בתיכון ברנר. בימים אלה, יושבים הילדים בבית ומחכים שהפעילות תחזור להתקיים.

"תנועה שלמה מחכה בציפיה וההתלהבות למשדר ההתרמה שמשלב צחוק עם משמעות", אומרת בהתרגשות הדר רייברן, בת 27, רכזת אשכול סניפי פתח תקווה. "מרגע לרגע אני נחשפת לרבדים נוספים בפעילות הקסומה שמתקיימת בשני הסניפים שלנו בפתח תקווה, ומתרגשת לפגוש בבני נוער שמגיעים בקביעות לפעולה מתוך רצון להיפגש עם חברים מכל הסוגים, ומבלי שהם מונעים מסטיגמות או מדעות קדומות. ילדים ובני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים שלא שופטים אף אחד דרך הלקות שלו ופשוט נהנים מפעילות משותפת. אני מקווה שאכן הציבור הישראלי שידוע בליבו הרחב יתגייס לטובת ילדי 'כנפיים של קרמבו' ויתרום כפי יכולתו כדי שנוכל להמשיך לקיים את משפט החזון של התנועה: "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם".

לתרומות לכנפיים של קרמבו היכנסו לאתר של כנפיים של קרמבו או במספר כוכבית 8849.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר