תיכון אחד העם. צילום: זאב שטרן.
תיכון אחד העם. צילום: זאב שטרן.

"זה מרגיש כמו התחלה של חזרה לשגרה" | תלמידי י' – י"ב חוזרים לבתי הספר

הלמידה בבתי הספר תהיה בקפסולות של 20 תלמידים ותינתן עדיפות לאלו שלומדים לבגרויות חורף. רון כץ: "המתווה מאזן בין הצורך הפדגוגי לבין שמירה על בריאות התלמידים"

פורסם בתאריך: 28.11.20 16:59

תלמידי כיתות י' – י"ב חוזרים ללימודים בבתי הספר מחר, יום ראשון ה-29.11. זאת בהתאם למתווה משרד החינוך. התלמידים ילמדו  בבתי הספר לפחות יומיים בשבוע וביתר הימים ילמדו מרחוק. הם ילמדו בקפסולות קבועות של עד 20 תלמידים. בהודעה שפרסמה העירייה נכתב שתהיה עדיפות ללומדים לקראת בגרויות החורף. כמו כן, יהיה תגבור לבגרויות החורף גם בימי החנוכה. לצורך עמידה במתווה, הרשות תאפשר שימוש במבני ציבור ככל שידרש. בשבוע שלאחר מכן, ביום ראשון ה-6.12, יחזרו לבתי הספר תלמידי כיתות ז'- ט', גם הם על פי מתווה משרד החינוך ליומיים בשבוע לפחות.
בנוסף לכך פרסם משרד החינוך נוהל חדש ובמקרה של תחלואה חריגה במוסד חינוכי ייערכו בדיקות קורונה לתלמידים ולצוותי החינוך. הבדיקות ייעשו כפוף להסכמת הורי התלמידים ולהסכמת הצוותים. הבדיקות תתקיימנה על ידי משרד הבריאות, ותוצאותיהן תועברנה דרך קופות החולים ישירות אל הנבדקים.

רון כץ, ממלא מקום ראש העירייה וראש מינהל החינוך: "פתיחת שנת הלימודים נעשתה יחד עם צוותי ההוראה וצוותי מנהל החינוך על מנת לבנות את המתווה הנכון ביותר עבור תלמידי העיר, מתווה אשר מאזן בין הצורך הפדגוגי לבין שמירה על בריאות התלמידים. זה המקום להודות לצוותי החינוך אשר פעם אחר פעם מספקים מענה איכותי עבור מערכת החינוך בעיר".

ליאל אלחדד, תלמיד במגמת הנדסת תוכנה בתיכון הרב תחומי ב': "בשלב הזה נאמר לנו שאנחנו חוזרים ללמידה ליומיים בשבוע, בשלב הראשון כניסיון, אבל עדיין כולנו מתרגשים ומחכים לראות את כולם בחזרה. היתה לנו פגישה של שעה וחצי של הקפסולה שלנו וראינו את כולם, זה היה נחמד מאוד אבל עכשיו כבר חוזרים יותר ברצינות. גם אם זה רק יומיים זה מרגיש כמו התחלה של חזרה לשגרה ולכן אני בהחלט מתרגש מזה. אני מקווה שנמשיך במגמה הזאת עד לחזרה מלאה כמה שיותר בקרוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר