חטיבת אחד העם. צילום זאב שטרן

יומיים בשבוע: תלמידי ז'-ט' חוזרים לבתי הספר. וכמה תשלמו עבור קייטנת חנוכה?

תלמידי ז'-ט' משלימים את החזרה של כל התלמידים לבתי הספר לפחות ליומיים בשבוע. ילדי הגנים וכיתות א'-ב' יוכלו ללמוד בחופשת חנוכה במסגרת תכנית ניצנים

פורסם בתאריך: 6.12.20 07:59

תלמידי כיתות ז' – ט' חוזרים ללימודים בבתי הספר, החלק מהבוקר, יום ראשון, בהתאם למערכת שנבנתה בכל בית ספר ובהתאם כמובן למתווה משרד החינוך. התלמידים ילמדו בבתי הספר לפחות יומיים בשבוע וביתר הימים ילמדו מרחוק. הם ילמדו בקפסולות קבועות של עד 20 תלמידים ובכך החל מיום ראשון הקרוב, כלל התלמידים יחזרו ללימודים פיזיים בבתי הספר, על פי המתווים שנקבעו. בעירייה מציינים שבתי הספר ימשיכו לקיים את המפגשים החברתיים – רגשיים במרחבים החינוכיים לטובת חוסנם של התלמידים ושהעירייה ערוכה לפתיחת כיתות לימוד במבני ציבור, בהתאם לצרכים שיעלו. ההסעות יפעלו כרגיל עבור התלמידים המוסעים במהלך שנת הלימודים.
בנוסף, במהלך חופשת חנוכה, תלמידי הגנים עד כיתה ב' ילמדו במסגרת תכנית ניצנים בין התאריכים ה-13-17 בחודש זה. התלמידים אשר רשומים לצהרונים לאורך כל השנה בגנים ובכיתות א'- ב' יוכלו להשתתף בפעילות בחנוכה ללא עלות ותלמידים אשר לא נמצאים לאורך השנה בצהרונים יוכלו להשתתף בתשלום.
עלות הפעילות לילדי הגנים וכיתות א'-ב' בין השעות 08:00 – 13:30 עומדת על 20 שקלים ליום ואינה כוללת ארוחת בוקר. הרישום מותנה לחמשת ימי הפעילות בעלות כוללת של 100 שקלים. בנוסף, ניתן להאריך את הפעילות בגנים עד השעה 16:30 בתוספת של 44 שקלים, ליום הכוללת ארוחת צהריים ו-220 שקלים לכל התקופה. בכיתות א'- ב' ניתן להאריך את הפעילוץ עד השעה 16:00 בתוספת של 34 שקלים ליום הכוללת ארוחת צהריים.
התוכנית מסובסדת על ידי משרד החינוך והעירייה והרישום והתשלום יתבצעו באמצעות חברות הצהרונים בין התאריכים 2-8.12. הרישום לצהרוני מקפ"ת דרך האתר.
תוכנית צהרוני ניצנים, היא תוכנית ארצית של צהרונים הפועלת במוסדות החינוך בימים ראשון עד חמישי, מסיום הלימודים ומיועדת לילדי הגן ועד כיתה ב' בסבסוד משרד החינוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר