אמיר פוני- בית ספר יד לבנים. צילום אפרת לוי
אמיר פוני- בית ספר יד לבנים. צילום אפרת לוי

אודישן לכוכב הבא, שיר לליאור נרקיס: הקריירה המוסיקלית של מנהל בי"ס יד לבנים (צפו בקליפ)

אמיר פוני כתב שיר יחד עם סגניתו לאה גל והכין קליפ ליום המורה. אבל זה לא הניסיון המוסיקלי הראשון שלו: הוא כתב שיר לליאור נרקיס, ובאחרונה היה באודישן לכוכב הבא

פורסם בתאריך: 8.12.20 08:23

מחר, יום רביעי, (9.12) חל יום המורה, יום הוקרה והערכה לצוותים החינוכיים. מידי שנה מתקיימות בבתי הספר פעילויות שונות אשר מקיימים בדרך כלל וועדי ההורים. היה ברור כי בשל משבר הקורונה יתקיים יום המורה השנה בקונספט שונה, אבל כנראה שאף אחד לא ציפה למה שעשה מנהל בית הספר יד לבנים, אמיר פוני, אשר כתב יחד עם סגניתו לאה גל את השיר 'כוכב במרומים', שיר הוקרה לצוותים החינוכיים. פוני, גם הלחין ובעיקר שר בקליפ שצולם.

צפו בקליפ:

"אחד החלומות שלי, אחרי שאני איש הוראה וחינוך, זה ליצור ולכתוב, להופיע ולשמח אנשים", הוא מספר. "מגיל קטנות, עוד כשסבא שלי ז"ל היה בחיים, היינו יושבים ליד הפסנתר ומנגנים ביחד ואחד החלומות הגדולים שלי היה להיות זמר מוביל". פוני מוסיף שהחיים זימנו לו במהלך השנים כמה וכמה תחנות בתחום המוזיקה: "לפני 20 שנים הוצאתי דיסק עם חברת 'הד ארצי' של שירים שאני הלחנתי וכתבתי. כתבתי לליאור נרקיס את השיר 'בא והולך' בדיסק שלו 'חתול רחוב', כתבתי לעוד זמרים אנונימיים, השתתפתי בתוכנית 'מת להיות' עם דידי הררי וזכיתי במקום השלישי בגמר. בנוסף, כתבתי לא אחת שיר לקדם אירוויזיון שבסופו של דבר לא נבחר. אני מנגן בלא מעט כלים ובתור מנהל בית החינוך, שהוא מוביל בתחום האומנויות וההעצמה לתלמידים, אנחנו משלבים את המוסיקה גם בתוכנית הלימודים ובהווי בית הספר".
ואיך החלטת לכתוב שיר לקראת יום המורה?
"חשבנו מה ניתן לעשות יצירתי, מקורי, אחר ושונה ואז הוחלט לכתוב שיר. כתבתי את השיר יחד עם לאה הסגנית שלי והקלטנו אותו באולפן הקלטות יחד עם תלמידי בית הספר, כהוקרה וכמחווה לצוותי הוראה ולכל צוות החינוך שעבד ימים כלילות למען התלמידים. השיר לא מיועד רק למורים שלנו, אלא לכל אנשי החינוך באשר הם".
אז החלום שלך הוא להיות בעתיד 'זמר 'אמיתי'?
"החלום שלי זה לעשות טוב בכל דרך אפשרית וגם דרך המוסיקה, גם אם זה להשכיח מהם חלק מהדאגות והצרות לכמה דקות. לצד זה, ביום חמישי האחרון, זימנו אותי לאודישנים של הכוכב הבא, ניגשתי ושרתי שם את השיר של חנן בן ארי 'אם הייתי יכול', מאוד נהניתי ואני אמור לקבל תשובה בעוד חודש וחצי".
ואם תתקבל?
"אם אתקבל ואקבל את הברכה של הפיקוח והרשות, אני אמשיך בכוכב הבא, כמובן מבלי לוותר על החינוך בבית יד לבנים. לשמחתי כולם מסביב מאוד מפרגנים ותומכים בי, גם המפקחת קאמי כהן ומנהלת האגף היסודי טלי טולדנו".
יש שאיפות לזכות במקום הראשון?
"חד משמעית. זו הזדמנות נהדרת להביא את הקול של החינוך לסדר היום הציבורי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר