הנהגת ההורים בפתח תקוה ברונדו תודה לצוותי החינוך. צילום באדיבות הנהגת ההורים

צפו: הנהגת ההורים ארגנה רונדו הכרת תודה לצוותי החינוך ברחבי פתח תקוה

יוזמה מקורית: רונדו של הנהגת ההורים עבר הבוקר בין בתי הספר בעיר. אנה נבות:  "זו הייתה חוויה מרגשת לכולם. צוותי ההוראה אשר ראו את הרכבים מגיעים ושמעו את המוסיקה מאוד התרגשו וקיבלו זריקת אנרגיה" 

פורסם בתאריך: 11.12.20 13:40

 

הנהגת ההורים העירונית יצאה היום (שישי) במסע רונדו תחת הכותרת "תודה לצוותי החינוך וההוראה". נציגי ההנהגה העירונית התקבצו יחדיו החל משעות הבוקר עם חולצות תודה לצוותי החינוך, ברכבים מקושטים בבלונים ושלטי תודה ועברו בין בתי הספר השונים בעיר.
רכב מצויד ברמקולים השמיע ברקע שיר אותו הקליטו נציגי ההנהגה ובו וביקשו בעיקר לומר תודה. "הנהגת ההורים, החליטה לעצור לרגע ולומר תודה ענקית לצוותי ההוראה, אשר עושים לילות כימים עבור ילדינו", אמרה יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אנה נבות, "מדובר בתקופה מאוד לא פשוטה לכולם והצוותים החינוכיים, שמנסים בכל דרך להקל על התלמידים וההורים, בלמידה הלא שגרתית".
נבות סיפרה על הרונדו: "הייתה חוויה מרגשת לצוותי ההוראה, לתלמידים, להורים וכן לעוברים והשבים. צוותי ההוראה אשר ראו את הרכבים מגיעים ושמעו את המוסיקה ברקע, מאוד התרגשו וקיבלו זריקת אנרגיה. אנו בהנהגת ההורים מסירים את הכובע בפני הצוותים כולם על עבודתם עבור ילדינו. הרונדו, עבר בלייב ברשתות החברתיות והגיע למורים, למנהלים, להורים ולילדים". נבות ביקשה להודות לכל חברי ההנהגה על פעילותם. את צוות הרונדו פגש גם ראש העירייה רמי גרינברג, שביקש להודות להנהגת ההורים על שיתוף הפעולה, ובירך את המנהלים, המורים וצוותי ההוראה על העבודה המבורכת שהם עושים. בהנהגת ההורים ציינו כי מדובר כנראה בתחילתה של מסורת חדשה.

צפו בסרטונים מהרונדו:

 

תמונות מהרונדו:

 

רמי גרינברג ברונדו הנהגת ההורים צילום באדיבות הנהגת ההורים

אנה נבות- ברונדו

הנהגת ההורים בפתח תקוה ברונדו תודה לצוותי החינוך. צילום באדיבות הנהגת ההורים


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שרה בכר

    כשמדברים על צוותי הוראה חבל שלא מזכירים ומודים גם לגננות שעושות עבודתן מכל הלב ובאהבה ענקית.
    מעליב!!!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרונדו עבר אצלינו השכונה ולא הבנתי למי אומרים תודה. עכשיו מבינה. יוזמה בהחלט ברוכה.
    חשבתי שזו עוד יוזמה של העירייה לשכנע אותנו לעשות בדיקות קורונה, לשים מסיכות ולשמור מרחק

  3. אני

    איזו הגזמה פראית. היו אנשים שעבדו הרבה יותר קשה מהמורים בתקופת הקורונה: רופאים, אחיות, קופאים בסופר, שוטרים… מהרושם האישי שלי – המורים ממש לא קרעו את עצמם… רבע שעה זום בבוקר, רבע שעה זום בצהריים. לא הייתי קורא לזה קריעת תחת.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר