מגרש בבית ספר אהוד מנור. צילום באדיבות התושבים

העירייה מרגיעה: הגגות הסולאריים בעיר הוקמו תחת פיקוח ותקנים מחמירים

קריסת גג סולארי בגליל בשבוע שעבר גרמה לדאגה אצל מספר הורים. בפתח תקוה יש תשעה גגות עליהם הותקנו פאנלים סולאריים, שלושה מהם במגרשי ספורט בבתי ספר

פורסם בתאריך: 30.12.20 08:33

קריסת גג סולארי בשבוע שעבר בבית הספר כדורי בגליל, בזמן שהפועלים במקום עבדו על הקמתו, גרמה לדאגה בקרב הורים בפתח תקוה, אשר מבקשים שתתבצע בדיקה של הגגות בעיר עליהם מותקנים פאנלים סולאריים. על פי עיריית פתח תקווה, בעיר יש תשעה  גגות סולאריים על מבני ציבור וחינוך, ביניהם גם על בניין העירייה. ההורים מתייחסים בעיקר לגגות הנמצאים על מגרשי ספורט פתוחים בבתי הספר הדר בכפר גנים, עמיטל בהדר גנים ואהוד מנור באם המושבות.
אחת מתושבות העיר פרסמה בדף הפייסבוק של שכונת אם המושבות החדשה תמונה של המגרש בבית הספר אהוד מנור ושאלה האם לאור קריסת גג מגרש הספורט, מישהו בדק שבבית ספר אהוד מנור הכל תיקני. בתגובות ציינה אחת התושבות שהיא מורה בבית הספר ולאחר בירור עם המנהלת יש למקום את כל האישורים הבטיחותיים של מהנדס. אחת האמהות אמרה: "אני בטוחה שעיריית פתח תקוה קיבלה את כל האישורים, אבל לאור מה שקרה בכדורי, חשוב לעשות בדיקת עומסים מחדש ועומס רוח, על מנת למנוע חלילה אסון עתידי".
מדוברות העירייה נמסר: "כחלק ממדיניות ראש העיר לקידום יוזמות המטיבות עם הסביבה, העירייה באמצעות החברה לפיתוח הקימה תשעה גגות סולאריים על מבני ציבור וחינוך בעיר ובתוכם גם על בניין גג העירייה. יודגש כי הפקת האנרגיה מגגות סולאריים תאפשר בעתיד גם לחסוך כספים רבים לרשות אשר יופנו לטובת התושבים. העבודות להקמת הגגות התבצעו תחת תקני הבטיחות המחמירים ביותר ותוך ליווי של בעלי מקצוע ובכלל זאת מהנדסים, יועצי בטיחות, בדיקות קרינה וכו'. כל גג נבדק בנפרד על ידי בעלי המקצוע טרם הקמת הגגות ולאחר הקמתן והונפק אישור קונסטרוקציה לכל גג. האישורים הרלוונטיים הועברו למנהלות בתי הספר ויו"ר ועדי ההורים שביקשו את האישור הספציפי לגבי המוסד שלהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר