טקס חניכת בניין חטיבת הביניים המשופץ באמית ישורון צילום אירועים יגאל

נחנך בניין החטיבה המשופץ באולפנית אמית ישורון

"יש לנו נבחרת מצוינת של צוות ותלמידות ואני בטוחה שהמבנה המחודש יתורגם לחדשנות פדגוגית ולאווירה טובה", אמרה מבשרת יעקבס, ראש האולפנית

פורסם בתאריך: 31.1.22 12:36

באולפנית אמית ישורון חנכו את המעבר לבניין חטיבת הביניים ששופץ בהשקעה גדולה של העירייה בטקס שמח ורב משתתפים. את הטקס ליוו בכשרון בנות מגמת מוסיקה, שחממו את האווירה ביום הגשום והחורפי בו התקיים הטקס.
ראש העירייה, רמי גרינברג, שיזם את המהלך, פנה בדבריו לתלמידות והדגיש בפניהן את המחויבות של עיריית פתח תקוה לחינוך בעיר ואת האתגרים שעומדים בפני בני הנוער.  ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית, בירך על העבודה החינוכית המשמעותית ועל פיתוח וקידום החדשנות הפדגוגית באולפנית. יו"ר וועד ההורים, אלי שטרן, הזכיר בדבריו את הגלגולים השונים שעבר בניין החטיבה, ששימש כבית הספר הראשון בפתח תקוה, עד לימינו. לסיום, קבעה מבשרת יעקבס, ראש האולפנית, את המזוזה בבניין המשופץ.

 

יעקבס אמרה: "שיפוץ המבנה התאפשר בזכות אכפתיות וחזון של שותפים רבים, עיריית פתח תקוה, רשת אמית, קהילת הורי האולפנית וכל עובדי האולפנית וצוות ההוראה, שהפך חלומות פדגוגיים ואקלימיים למציאות. יש לנו נבחרת מצוינת של צוות ותלמידות ואני בטוחה שהמבנה המחודש יתורגם לחדשנות פדגוגית ולאווירה טובה ושמחה בקרב התלמידות".
גרינברג אמר: "החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני ובהתאם לכך נגזרת גם ההשקעה שלנו בתחום. אני מודה למנכ"ל רשת אמית ד"ר אמנון אלדר, ולכל הצוות על שיתוף הפעולה הפורה למען התלמידות. נמשיך לקדם ולפתח את העיר בכל פרמטר ובעיקר בתחום החינוך שמהווה נדבך חשוב ביותר בעיצוב דור העתיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר