מערכת לטיהור אוויר בגנים בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה
מערכת לטיהור אוויר בגנים בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

פחות הדבקות? מערכת חדשה הותקנה בכל גני הילדים בעיר, תותקן גם בכיתות א'-ג'

העירייה השלימה התקמנת מערכת טיהור אוויר מיוחדת בכ-400 גנים, המערכת תותקן גם במאות כיתות א'-ג' ובכיתות א'-ו' של החינוך המיוחד

פורסם בתאריך: 30.6.22 08:28

עיריית פתח תקוה השלימה את התקנת מערכת מיוחדת לטיהור אוויר בכל גני הילדים בפתח תקוה. בשיתוף משרד החינוך, מקדמת בימים אלו התקנת מסנני אוויר גם בכיתות א-ג בבתי הספר ובכיתות א-ו של החינוך המיוחד. פתח תקוה היא העיר הראשונה בארץ שבה הסתיימה התקנת המערכת בכ-400 גני ילדים.

מדובר במערכת של חברת איירקואליטי, המסייעת בהשמדת חיידקים, נגיפי קורונה ונגיפים אחרים. המכשיר מאושר על ידי משרד החינוך, מכון התקנים וה-FDA האמריקאי, אינו מסכן את התלמידים ואינו מרעיש. המערכת מסננת את האוויר בחלל (הכיתה או הגן) דרך המסנן בכל רבע שעה ובכך האוויר שהילדים נושמים הופך לנקי יותר. המכשיר מותקן באופן בטוח במקום אפקטיבי – בסנכרון עם המזגן.

כאמור העירייה השלימה את התקנת המערכת בכ-400 גנים ברחבי העיר. במקביל, העירייה החלה בהתקנת המערכת בכ-430 כיתות לימוד ברחבי העיר. העבודות צפויות להסתיים לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. הפרויקט מבוצע באמצעות אגפי הלוגיסטיקה והרכש, אחזקה, גני ילדים והמינהלה בחינוך.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג: "עיריית פתח תקוה פועלת במגוון אמצעים ודרכים כדי לדאוג לרווחתם ובריאותם של תלמידי העיר וצוותי החינוך ולאפשר תנאים לימודיים מיטביים. במסגרת זו, העירייה בשיתוף משרד החינוך, עושה בימים אלו צעד משמעותי אשר צפוי להפחית את החולי וההדבקות בתוך מסגרות הלימוד. המערכת המדוברת הותקנה בכ-400 גני ילדים ברחבי העיר לקראת התקנתה גם בבתי הספר היסודיים. לצד השמירה על הבריאות, כפועל יוצא, אנחנו מקווים כי בעזרת המערכת יופחתו החיסורים שנגרמים כתוצאה ממחלה ושיגרת הלימודים תשמר. נמשיך לפועל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי שתלמידי פתח תקוה יקבלו את המיטב מהרשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר