נריה כהן, מנהל תיכון תורני אמית בר אילן בפתח תקוה, צילום אייל יסעור
נריה כהן, מנהל תיכון תורני אמית בר אילן בפתח תקוה, צילום אייל יסעור

בהצלחה: נבחר מנהל לתיכון התורני הצומח אמית בר אילן

בית הספר הוקם לפני כשלוש שנים. בשנה הקרובה ילמדו בו שכבות ז' - ט', והוא אמור להשלים את צמיחתו עד שנת הלימודים תשפ"ו

פורסם בתאריך: 29.6.22 12:59

נבחר מנהל תיכון לתיכון התורני הצומח אמית בר אילן בפתח תקוה. לתפקיד נבחר נריה כהן, שיהיה מנהל ההקמה של התיכון. כהן נבחר במכרז שערכו עיריית פתח תקוה, רשת אמית ומשרד החינוך. כהן היה בשנים האחרונות מנהל החטיבה העליונה בתיכון חדש בתל אביב. ינון ורהפטיג ימשיך בתפקיד מנהל חטיבת הביניים.

נזכיר כי מדובר מדובר בתיכון שש שנתי צומח, אשר בשנת הלימודים תשפ"ג ילמדו בו 3 שכבות (ז-ט), סה"כ 9 כיתות, כולל מסלול מחוננים ומצטיינים בשכבות ז-ח. ביה"ס אמור להשלים את צמיחתו עד שנה"ל תשפ"ו, אז יהיו בו 6 שכבות (ז-יב).

נריה כהן הוא בוגר ישיבת ההסדר במעלה אדומים ותלמידם של ראשי הישיבה, הרב חיים סבתו והרב יצחק שילת. הוא תושב תל אביב וחבר גרעין תורני בעיר. בנוסף, הינו בוגר תכניות מצטיינים במדעי הרוח ובמשפטים באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת בר אילן, ואף התמחה בבית המשפט העליון.

ראש העירייה רמי גרינברג, אמר: "תיכון תורני אמית בר אילן הוקם לפני שלוש שנים בפתח תקוה, כדי לתת מענה בעיר עבור התלמידים המבקשים מצוינות לימודית, חינוכית ותורנית. התיכון הולך ונבנה כתיכון חדשני ופורץ דרך, המוביל מצוינות אקדמית ברמה גבוהה בדומה לתיכון אמית בר אילן – גוש דן, הסמוך לאוניברסיטת בר אילן. אמית בר אילן פ"ת, הינו בית הספר הממלכתי דתי היחיד בגוש דן המציע לתלמידיו למידה במסלול מחוננים, בליווי ובפיקוח האגף למחוננים במשרד החינוך. בבית הספר תוכניות העשרה ייחודיות ולמידה חדשנית המקדמת מצוינות אקדמית ומדעית- תורנית. אני מאחל לנריה כהן הצלחה רבה בתפקידו החדש ואין לי ספק שהוא יוביל את התיכון להשגים והצלחות".

 

החל מהשנה הבאה תיפתחנה באמית בר אילן 4 כיתות נוספות בשכבה ז', שלוש כיתות רגילות וכיתת מחוננים. ד"ר ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעיריית פ"ת, בירכה את נריה כהן לרגל בחירתו לתפקיד ואמרה כי הוא מצטרף לנבחרת מצוינת של מנהלים ומנהלות בעיר פתח תקוה, ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית, אמר כי נריה כהן הוא האיש הנכון על מנת להוביל את בניית התיכון. "נריה מבטא מצוינות תורנית, לימודית וחינוכית ואנו מאמינים כי ביחד עם הצוות המצוין, התיכון יהיה בית של חינוך למצוינות אמיתית, תוך חדשנות ולמידה הרלבנטית לעולם המחר"., אמר אלדר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר