מסוף אוטובוסים צילום דוברות עיריית פתח תקוה
מסוף אוטובוסים צילום דוברות עיריית פתח תקוה

משחררים את ההגבלות: 2,000 תלמידים יוכלו לנסוע בכל שעות היום וגם ברכבת הקלה

2,000 תלמידים מפתח תקוה יוכלו להשתמש בכרטיס הרב קו לו הם זכאים בכל שעות היממה ובאמצעי תחבורה מגוונים. הקלות גם לתלמידים שאינם זכאים

פורסם בתאריך: 21.7.22 15:38

רפורמה חדשה של משרד התחבורה תשחרר מכ=גבלות רבות שהיו על תלמידי על יסודי שזכאים לרב קו. מעתה התלמידים לא יוגבלו בחברות האוטובוסים בהם יוכלו לנסוע או בשעות השימוש בתחבורה הציבורית.
מידי שנה מספקת עיריית פתח תקוה לכ-2,000 תלמידות ותלמידים כרטיסי נסיעות (רב קו / ערך צבור) לתלמידים שהיו זכאים לכך, על פי שני קריטריונים: במידה שהמרחק מביתו למוסד הלימודים הינו מעל 3 ק"מ בדרך עבירה ובתנאי שלא קיים מוסד לימודים קרוב יותר לכתובת מגוריו.
לאור הרפורמה החדשה של משרד התחבורה, בשנת הלימודים תשפ"ג ייהנו כל תלמידי העל יסודי הזכאים מנסיעה בכל חברות האוטובוסים בעיר וברכבת הקלה, לכשתתחיל לפעול, ובכל יום ובכל שעות היממה. זאת בניגוד למה שהיה עד עתה, כאשר התלמידים היו מוגבלים בקווי הנסיעה ובשעות הנסיעה. השינויים הם באישור העעירייה.

 

על התלמידים הזכאים להטעין את הרב קו בכל תחילת חודש במכשיר הטלפון. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "הרפורמה בנסיעות התלמידים בתחבורה הציבורית היא חלק מהמהפכה המתרחשת בעיר בכל הקשור לנסיעת המונים ולתחבורה ציבורית. נסיעת התלמידים כעת תהיה פשוטה ונוחה יותר, ללא מגבלה של חברות האוטובוסים וללא מגבלה של שעות והרחבת אמצעי התחבורה, כך שהתלמידים יוכלו להשתמש בהמשך גם ברכבת הקלה. אני מודה לאגף מנהלה במנהל החינוך ומחלקת תנועה במנהל הנדסה על שקידמו בעיר את הרפורמה הארצית, לטובת תלמידי ותלמידות העיר"
הרפורמה הינה יוזמה של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, משרד התחבורה. מהרפורמה ייהנו גם תלמידים שאינם זכאים להסעה, אשר יוכלו לרכוש רב קו במחיר מוזל של 112.5 שקלים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר