מימין רונית גל, מרכז חינוך גהה, נחמה בן דוד בית ספר רעות צילומים פרטיים
מימין רונית גל, מרכז חינוך גהה, נחמה בן דוד בית ספר רעות צילומים פרטיים

בהצלחה: מנהלות חדשות בשלושה בתי ספר לחינוך מיוחד בפתח תקוה

נבחרו מנהלות חדשות למרכז חינוך גהה, בית הספר אפיק ובית הספר רעות. סבטלנה אודוביקובה, מנהלת האגף לחינוך מיוחד: "מדובר בשלוש מנהלות מקצועיות ואיכותיות"

פורסם בתאריך: 2.8.22 19:10

שלוש מנהלות חדשות יצטרפו לבתי הספר של החינוך המיוחד בעיר. רונית גל נבחרה לנהל את מרכז חינוך גהה בו עבדה בעבר כ-14 שנים. בתפקידה תחליף רונית את נועה עופר שפרשה לגמלאות. גל ניהלה את בית ספר חשמונאים ועבדה במתי"א תל אביב יפו כמומחית תחום הפרעות נפש, מדריכת פדגוגית בסמינר הקיבוצים ורכזת תחום השתלבות והכלה בפסגה ת"א. היא בוגרת תכנית מפרש ותכנית אבני ראשה ומנחת קבוצות במעגל החיים. עם כניסתה לתפקיד אמרה כי היא מאמינה בחינוך שוויוני ואהבת אדם, ומצפה בהתרגשות להכיר את התלמידים, התלמידות והצוות.

נחמה בן דוד נבחרה לנהל את בית הספר רעות לתלמידים על הספקטרום האוטיסטי (ASD). במקום אורלי קלצ'וק שפורשת לגמלאות. בן דוד שימשה כשמונה שנים כסגנית מנהלת בבית הספר. היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך, ובוגרת התכנית להכשרת מנהלים של אבני ראשה. עם כניסתה לתפקיד אמרה כי היא מאמינה בשותפות מלאה ותקשורת מיטבית עם כל הגורמים לקידום העשייה החינוכית בביה"ס.

 

מיכל קופרמן יואל מונתה למנהלת בי"ס אפיק שם שימשה כסגנית בשלוש השנים האחרונות. בעבר עבדה בבי"ס אלונים, ריכזה את מקצוע המתמטיקה ואת השכבה הבוגרת והייתה אחראית במשך שנים על תכנון וניהול פעילות הקיץ. קופרמן יואל תחליף את שרית אורן שעברה לתפקיד פיקוח במשרד החינוך.

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות ואמר: "המנהלות החדשות מצטרפות לצוות המובחר של מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בפתח תקוה ומביאות איתן ניסיון עשיר ומוטיבציה גבוהה לקדם את תלמידי ותלמידות בתי הספר בשיתוף הצוות והקהילה. אני מאחל להן ולכולם הצלחה רבה".

סבטלנה אודוביקובה, מנהלת האגף לחינוך מיוחד: "מדובר בשלוש מנהלות מקצועיות ואיכותיות שיצטרפו לצוות הנבחר של החינוך המיוחד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר