הדר נעים, ספיר גיגי ויונית שרעבי (צילומים: דוברות עיריית פתח תקוה)
הדר נעים (עין גנים), ספיר גיגי (בית ספר גורדון) ויונית שרעבי (מעלות תחיים)(צילומים: דוברות עיריית פתח תקוה)

מנהל ושתי מנהלות הצטרפו למערכת החינוך היסודית בפתח תקוה

הדר נעים ינהל את בית הספר עין גנים, יונית שרעבי תנהל את בית הספר מעלות חיים וספיר גיגי תנהל את בית הספר א.ד גורדון

פורסם בתאריך: 11.8.22 11:39

מנהל ושתי מנהלות חדשות יצטרפו למערכת החינוך של בתי הספר היסודיים בעיר – הדר נעים ינהל את בית הספר עין גנים, יונית שרעבי תנהל את בית הספר מעלות חיים וספיר גיגי תנהל את בית הספר א.ד גורדון.

נעים, שיחליף את רוני שעשא קרסיק אשר יוצאת לחל"ת, הוא בעל תואר שני בניהול ומנהיגות מערכות חינוך באוניברסיטת בר אילן. בשנים האחרונות הוא היה מורה מוביל ורכז שכבה בבית הספר הגליל בתל אביב ומדריך של הפדגוגיה החברתית בבית הספר מענית בבאר שבע מרשת דרור בתי חינוך. הוא חבר בקיבוץ המחנכים של תנועת דרור ישראל בתל אביב ובעל ניסיון של יותר מ-20 שנה במערכת החינוך, הן במסגרות פורמליות והן במסגרות בלתי פורמליות.

נעים: "אני מצפה לפגוש את חברות וחברי הצוות, את ההורים וכמובן את ילדי בית הספר עין גנים. אני מביא איתי ידע וניסיון רב בפדגוגיה החברתית, שהיא פדגוגיה חדשנית המשלבת תהליכי למידה עם שינוי חברתי".

שרעבי, שמחליפה את אושרת יצחק אשר עוברת לתפקיד אחר במחוז, היא בוגרת מדרשות בינת ואביב, ובעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובתנ"ך ותואר שני בניהול מערכות מידע. יש לה ניסיון רב בתפקידים חינוכיים ובהובלת צוותים בבית הספר, היא שימשה מחנכת שכבה בוגרת, רכזת שכבה ורכזת ביטחון ובטיחות, והיתה חברה בצוות ניהול בבית הספר מורשה בעיר במשך יותר מעשר שנים.

שרעבי רואה חשיבות עליונה בשילוב יראת שמים וקידוש המסורת לצד חדשנות ויזמות: "אני מאמינה שהמגמות הללו משלימות זו את זו ועשויות ליצור איזון נכון ועדין שייטיב עם התלמידים, עם ההורים ועם הצוות. אני נרגשת ושמחה לקבל לידי את ניהול בית הספר מעלות חיים ומאמינה שבשיתוף פעולה, בכבוד הדדי ובאהבה נוכל לעשות נחת רוח לה' ולקהילת בית החינוך שלנו".

 

גיגי, שתחליף את רחל ברמן אשר פרשה לגמלאות, היא בעלת תואר שני בחינוך מיוחד ובהוראת המתמטיקה. בשש השנים האחרונות היא עבדה בבית הספר גורדון, כאשר בשלוש השנים האחרונות שימשה סגנית מנהלת בית הספר. במהלך עבודתה היא הובילה תהליכים פדגוגים חדשניים, פיתחה יוזמות חינוכיות, קידמה את הוראת השפה העברית והיתה אחראית על תחום ההוראה הדיפרנציאלית בבית הספר. היא לקחה חלק משמעותי בתהליכים של קליטת עולים חדשים בבית הספר באופן מיטבי וקידמה את קשרי הקהילה.

גיגי מאמינה בקידום שוויון הזדמנויות במערכת החינוך, וחזונה הוא קידום בית ספר אשר מתאים את עצמו לצרכים של תלמידיו מהבחינות הפדגוגית, החברתית והרגשית: "אני נרגשת לקבל על עצמי את ניהול בית הספר א.ד גורדון שבו צמחתי וגיבשתי את זהותי החינוכית. אני שואפת לקדם בבית הספר ערכים של נתינה וקבלת האחר, ומאמינה כי בעזרת שיתוף פעולה מלא של הצוות החינוכי וקהילת בית הספר נמשיך לקדם את חזון בית הספר ואת הישגיו".

ראש העירייה רמי גרינברג הודה למנהלות הפורשות, בירך את המנהלים החדשים ואמר: "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות שיש. המנהלות והמנהל, שחלקם צמח במערכת העירונית שלנו, מצטרפים לצוות מובחר של מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בפתח תקוה ומביאים איתם ניסיון עשיר, חדשנות ומוטיבציה גבוהה לקדם את בית הספר, לעודד עשייה ולמידה ולפעול בשיתוף עם הצוות ועם הקהילה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר