מימין: אורי פרלמן, מנהל שש שנתי ברנר-פיינשטיין, צילום פרטי, ד"ר אדוארדו דולב מנהל חטיבת פיינברג עלומים, צילום פרטי
מימין: אורי פרלמן, מנהל שש שנתי ברנר-פיינשטיין, צילום פרטי, ד"ר אדוארדו דולב מנהל חטיבת פיינברג עלומים, צילום פרטי

מנהלים חדשים לחטיבת פיינברג עלומים ולשש שנתי ברנר פיינשטיין

מיכל מרדכי ריכרט, מנהלת ברנר פיינשטיין, פורשת לגמלאות, קרן סנדק, מנהלת פיינברג עלומים תהיה סגנית בתיכון יצחק שמיר

פורסם בתאריך: 16.8.22 09:11

שני מנהלים חדשים הצטרפו לצוות המנהלים והמנהלות של בתי הספר העל יסודיים בפתח תקוה. אורי פרלמן נבחר לניהול שש שנתי ברנר-פיינשטיין לאחר שמיכל מרדכי ריכרט המנהלת הוותיקה הודיעה על פרישתה לגמלאות.  ד"ר אדוארדו דולב נבחר לנהל את חטיבת פיינברג עלומים ויחליף את קרן סנדק שתשמש כסגנית בתיכון יצחק שמיר.

פרלמן ניהל בחמש השנים האחרונות בהצלחה את בית הספר היסודי ״ארזים״ ברמת אביב, תוך הפיכתו לאחד ממוסדות החינוך המובילים והמבוקשים בתל אביב. הוא הוביל יוזמות חינוכיות רבות וביניהן הטמעת למידה רגשית-חברתית, תו תקן לשוויון מגדרי, בית ספר מקדם בריאות וקיימות ועוד. לפני כן עבד  בתיכון קריית שרת בחולון, שם פתח מגמת ספרות וקולנוע, ריכז את החינוך החברתי ועבד עם מגוון אוכלוסיות בדגש על כיתות מב״ר ואתגר. כמו כן הוא מדריך מנהלים בראשית דרכם מטעם אבני ראשה, מנחה סדנאות והשתלמויות מנהלים בנושאי יזמות, בעל תואר שני בחינוך וטכנולוגיה מאוניברסיטת לונדון לחינוך ותעודת הוראה בספרות בהצטיינות לגילאי העל יסודי.
פרלמן אמר: "אני מתרגש ושמח להצטרף למערכת החינוך המצוינת בפתח תקווה, ולהוביל את הנבחרת המנצחת של בית חינוך ברנר-פיינשטיין. אני מבקש להודות לקודמתי בתפקיד, מיכל מרדכי ריכרט, על שנים של מסירות, ומתכוון להמשיך להצעיד את בית הספר לשיאים נוספים תוך טיפוח וקידום סבלנות וסובלנות, חינוך למחשבה עצמאית ומעורבות חברתית, ושיתוף פעולה עם כלל באות ובאי קהילת בית הספר".

ד"ר אדוארדו דולב נבחר כאמור לנהל את חטיבת פיינברג עלומים ויחליף את קרן סנדק שתשמש כסגנית בתיכון יצחק שמיר. ד"ר דולב הוא איש חינוך בעל השכלה רחבה וניסיון רב. בארבע השנים האחרונות ניהל את חטיבת הביניים ע"ש טשרניחובסקי בנתניה, ולפני כן ניהל במשך עשר שנים, את בית הספר השמונה שנתי גני יער בלוד, והביא אותו להישגים גבוהים במחוז דבר שהקנה לבית הספר מועמדות לפרס חינוך.

 

קודם לכן ניהל את בית הספר ע"ש אהרונוביץ' בכפר מלל במשך 6 שנים וזיכה אותו בפרס בית ספר פורץ דרך, זאת על שום יוזמות חדשניות ויצירתיות שהנהיג שם. לניהול מוסדות חינוך הגיע לאחר ששימש במכללת וינגייט מרצה ומדריך פדגוגי במשך שמונה שנים, ובתחילת דרכו ניהל במשך שש שנים את מרכז הקהילה היהודית בבוסטון, ארה"ב. בהשכלתו דולב הוא ד"ר בתכנון ומנהל פדגוגי, מאסטר בחינוך ליהדות ובעל תואר ראשון במדעים.
ד"ר דולב אמר: "בית ספר שמשמש עבור הילד מקום של שייכות, מקום שרואה אותו ומאפשר לו ביטוי ובחירה יביא בהכרח לתחושת מסוגלות גבוהה ומכאן הדרך לתחושת הישג, קצרה. מצפה לעבוד שיתוף פעולה מלא עם כל קהילת בית הספר".

ראש העירייה רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך על יסודי, בירכו את הזוכים מיד לאחר בחירתם והוסיפו כי מדובר בשני מנהלים מקצועיים ואיכותיים, אשר הגיעו להישגים מקצועיים גבוהים במיוחד ואין ספק כי הם בחירה ראויה ומתאימה. השניים הודו למיכל ריכרט וקרן סנדק ואיחלו להן הצלחה רבה בהמשך דרכן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר