סיגל רוזן, הרב תחומי ב, צילום פרטי
סיגל רוזן, הרב תחומי ב, צילום פרטי

המנהלת עוברת לתפקיד אחר: האם התיכון הוותיק יפתח את השנה ללא מנהל/ת?

מנהלת תיכון הרב תחומי ב', סיגל רוזן, נבחרה לתפקיד מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיריית גבעתיים. גם סגנית המנהלת ברב תחומי ב' התחלפה לאחרונה

פורסם בתאריך: 25.8.22 08:41

האם ייתכן שהתיכון הרב תחומי עמל ב', ייאלץ לפתוח את שנת הלימודים ללא מנהל/ת? מנהלת התיכון, סיגל רוזן, שעמדה בראשו במשך שנים רבות, הודיעה לאחרונה במפתיע על יציאה לחל"ת לאחר שזכתה במכרז לעמוד בראש אגף החינוך העל יסודי בעיריית גבעתיים. ברשת עמל הופתעו מהמהלך וכעת פועלים במרץ למצוא לה מחליף או מחליפה. מהעירייה, מצדם, מבטיחים לסייע במקרה הצורך.

רוזן שימשה כמנהלת התיכון הרב תחומי בשמונה השנים האחרונות ונחשבת למנהלת מוערכת מאוד. יש לציין כי גם סגנית המנהלת התחלפה לאחרונה. התוצאה היא שגם אם יימצא מחליף לרוזן עד תחילת השנה או קצת לאחריה ינוהל התיכון השנה על ידי צוות חדש לגמרי.

מקבוצת הרב תחומי עמל נמסר בתגובה: "מנהלת ביה"ס שהצטיינה בתפקידה, בחרה לפנות לאפיק חדש בעולם החינוך. הרשת פועלת באופן נמרץ למינוי מנהל/ת עד פתיחת שנת הלימודים, מבין כמה מועמדים אפשריים. יצוין כי בית הספר מוכן ומאורגן לחלוטין לפתיחת שנת הלימודים, וכי מדובר בבית ספר ותיק ואיכותי עם מסורת של עבודה יעילה ומצוינת".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "מנהלת עמל ב' התקבלה לתפקיד אחר ורשת עמל, האמונה על בית הספר, מגייסת מנהל/ת חדש/ה. העירייה מסייעת ככל הניתן ובימים הקרובים תתקבל החלטה לגבי המנהל/ת הנבחר/ת והדברים יתבהרו".

רוזן: אמרה: "לפני כשמונה שנים קיבלתי את התפקיד המשמעותי של ניהול הרב תחומי עמל ב', מקום בו צמחתי במשך שנים רבות. יחד עם הצוות בנינו בית חינוך לתפארת המאפשר לתלמידים לחלום ולהגשים. בוגרינו הם מקור לגאווה בכל מקום. כל זאת עשינו בכוחות משותפים ובתמיכה מלאה של רשת עמל ועיריית פתח תקוה שהיו שותפים להצלחה. בתום שנים רבות אני יוצאת לדרך חדשה לניהול מחלקת החינוך העל יסודי בגבעתיים. אני מבקשת להודות לכל קהילת ההורים והתלמידים על התמיכה. לרשת עמל ולעיריית פ"ת על ההשקעה הרבה בבית הספר. בטוחה כי הצוות המסור ימשיך את מורשת עמל ב'".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר