טקס הנחת אבן פינה למרכז העירוני למצוינות ע"ש שמעון פרס מימין: רמי גרינברג, נדב פרס, חמי פרס, יונה ברטל, ד"ר יוני פרס. צילום דוברות העירייה
טקס הנחת אבן פינה למרכז העירוני למצוינות ע"ש שמעון פרס מימין: רמי גרינברג, נדב פרס, חמי פרס, יונה ברטל, ד"ר יוני פרס. צילום דוברות העירייה

מרכז מצוינות לתלמידי העיר ע"ש שמעון פרס ז"ל יוקם בפתח תקוה

המרכז יוקם בתקומה, ויכלול מעבדות ומרחבי למידה מתקדמים. ד"ר יוני פרס, בנו של שמעון פרס ז"ל: "מרגש להיווכח שאנחנו חיים בארץ מיוחדת עם אנשים מיוחדים"

פורסם בתאריך: 3.10.22 08:40

עיריית פתח תקוה ערכה טקס הנחת אבן פינה למרכז העירוני למצוינות שיוקם בשיתוף משרד החינוך. המרכז ייקרא על שם הנשיא ה-9 וראש הממשלה ה-8 של ישראל, שמעון פרס ז"ל.

המרכז העירוני למצוינות יוקם ברחוב רמת הגולן בשכונת תקומה, יתפרש על שטח של 2,000 מ"ר ויוקמו בו מעבדות ומרחבי למידה מתקדמים לטובת למידה חווייתית, חדשנית ויזמית. זאת בהתאם לדגשים הפדגוגיים שניתנו על ידי מנהלות אגפי החינוך בעיר, ביחד עם הפיקוח והאגף למחוננים ומצטיינים במשרד החינוך. באגפי החינוך היסודי והחינוך העל יסודי פותחה תכנית פדגוגית שהותאמה לבאי המרכז.

'במרכז העירוני למצוינות' תפעלנה מסגרות טיפוח לתלמידות ותלמידים מחוננים ומצטיינים של משרד החינוך, ובכך יהווה גם בית למגוון של תכניות לטיפוח מצוינות החל מהגיל הרך ואילך. הלמידה במרכז העירוני למצוינות תהיה ייחודית ומאתגרת, תעשה שימוש בפדגוגיות מגוונות לטיפוח תלמידות ותלמידים בעלי יכולות גבוהות, ותציע מגוון של מענים לקידום מצוינות אישית, עירונית ולאומית.

בטקס החגיגי השתתפו ראש העירייה רמי גרינברג, יחד עם נציגי משפחת פרס – ד"ר יוני פרס, חמי פרס (יו"ר מרכז פרס), נדב פרס, וכן מייסדת ומנהלת חוג הידידים של מרכז פרס יונה ברטל. בטקס השתתפו גם נציגי משרד החינוך, צוות מינהל החינוך בעירייה וצוותי החינוך בעיר.

 

גרינברג אמר: "הקמת המרכז העירוני למצוינות מציב במרכז את המצוינות אליה אנו חותרים, ומייצר הזדמנות ייחודית עבור התלמידים והתלמידות כמו גם חשיפה למגוון תחומים רחב. אין לי ספק שהמרכז העירוני למצוינות יהווה נדבך נוסף בעשייה החינוכית לקידום הנושא למען עתיד טוב יותר לתלמידי העיר".

ד"ר יוני פרס, בנו של שמעון פרס ז"ל, אמר: "מרגש מאוד להיווכח שאנחנו חיים בארץ מיוחדת במינה, עם אנשים מיוחדים במינם. פתח תקוה היא עיר בעלת היסטוריה עשירה בתולדות ההתיישבות בארץ. ניכר שבמהלך השנים, מנהיגיה השקיעו רבות בתחום החינוך ובמיוחד בחינוך למצוינות. אבינו, בין יתר הדברים שהלהיבו אותו, הכביר בחשיבות החינוך של הדור הצעיר. לכן שמחנו מאוד על היוזמה של העיר פתח תקוה להקים מרכז למצוינות והתרגשנו לשמוע שהוא ייקרא על שם שמעון פרס. אני מודה לראש העיר רמי גרינברג ולכל הצוותים בעירייה ובמשרד החינוך המעורבים בתכנון ובהקמה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר