חבר הכנסת אבי מעוז , אלדד, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0
חבר הכנסת אבי מעוז , אלדד, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0

סערת חבר הכנסת אבי מעוז, עמדת עירייה פתח תקוה: "טרם בוצע שינוי כלשהו ולכן אנו ממליצים להמתין"

ראשי עיריות רבים הודיעו כי לא יאפשרו התערבות של ח"כ אב מעוז בתוכניות בבתי הספר. רמי גרינברג : "ככל שאכן הדברים יהיו על הפרק בהמשך נגיב עליהם בהתאם"

פורסם בתאריך: 4.12.22 16:06

ההתנגדות למינויו של ח"כ אבי מעוז, ובעיקר לסמכויות שקיבל בתחום החינוך, תופסת תאוצה: עשרות ראשי רשויות, מנהלי בתי ספר מכל הארץ, אנשי חינוך, נציגי ועדי הורים והורים רבים הביעו בסוף השבוע התנגדות עזה לכך שח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, יקבל לידיו את האחריות על התכנים החיצוניים וקידום שותפויות במשרד החינוך, כך על פי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד למפלגת נעם.

ההתנגדות צצה לאור דעותיו השנויות במחלוקת של מעוז בעיקר בכל הקשור לקהילת הלהט"ב ולעובדה שהוא מייצג מנדט בודד בכנסת. בערוץ 12 פורסם ביום שישי כי במפלגת הליכוד הודו בטעות במתן הסמכויות המורחבות למעוז בנושא כה רגיש במערכת החינוך.

 

עם זאת, בפתח תקוה עדיין לא ממהרים להצטרף לגל ההתנגדות ומציעים להמתין ולראות מה יקרה. ראש העירייה, רמי גרינברג אמר: "בהמשך לפניות תושבים בכל הנוגע לתכנים עתידיים במערכת החינוך אני רוצה להבהיר כי פתח תקוה היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית ואנחנו גאים בכל האוכלוסיות המרכיבות את העיר. כולן יחד וביחד – הופכות את העיר למיוחדת ומובילה. כל אחת מהאוכלוסיות מקבלת את הביטוי הראוי, באופן שיוויוני ולא על חשבון אוכלוסייה אחרת – כך גם יהיה בעתיד. על אף השוני, כולם חיים בהרמוניה ומכבדים אחד את השני ובכך פתח תקוה מהווה דוגמה ומופת בנושא חשוב זה לכל הרשויות בישראל. בנוגע לשיח על החשש סביב התכנים במערכת החינוך, חשוב להדגיש כי טרם בוצע שינוי כלשהו ולכן אנחנו ממליצים להמתין. ככל שאכן הדברים יהיו על הפרק בהמשך נגיב עליהם בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    גישה פחדנית , אם לא ירימו דגל אדום עכשיו , מעוז יחזיר את ילדי פתח תקוה אחורה בזמן .
    בדרך הזו ראש העיר יפסיד את הבחירות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר