חיילים, צילום המחשה javax_ber depositphotos.com
חיילים, צילום המחשה javax_ber depositphotos.com

"לעודד שרות משמעותי": ימי חשיפה עם חילות וזרועות צה"ל יתקיימו בפארק אוחיון

פתח תקוה תארח לראשונה את "צהל ברשות" - ימי צה"ל לטובת בני הנוער לקראת שירות צבאי. למלש"בים יחכו לוחמים ותומכי לחימה, סימולטור ירי, נציגי החילות השונים, ועוד

פורסם בתאריך: 17.1.23 15:11

לראשונה תארח פתח תקוה את אירוע "צהל ברשות" – ימי צה"ל לטובת בני הנוער לקראת שירות צבאי, מפתח תקווה והסביבה. מטרות ימי החשיפה הם היכרות עם חילות וזרועות צה"ל, חיזוק המוכנות והנכונות לשירות משמעותי ויצירת שיח לא פורמלי של חיילים וחיילות עם בני הנוער באמצעות כלים חינוכיים ייחודיים. פעילות זו מצטרפת למגוון רחב של פעילויות שמקיים "קיטבג" – מרכז הכנה לצה"ל בפתח תקוה בשיתוף צה"ל, בבתי הספר העל יסודיים לקראת השירות בצה"ל.

ימי החשיפה יתקיימו בתאריכים  14-15.2.2023 בפארק אוחיון. בשעות הבוקר יגיעו תלמידי התיכונים מהעיר והסביבה באופן מסודר ובתיאום מראש, יסיירו בין 12 התחנות השונות שיוקמו במקום ובהם אוהל יחידת מיטב, מיצג חילות צה"ל, מעגלי שיח עם לוחמים/תומכי לחימה, חדר בריחה, יתנסו בסימולטור ירי, ייהנו ממופע קצר של אמן ועוד ועוד.

 

במהלך ימים אלו יוכלו תלמידי ותלמידות י"ב והוריהם להגיע בשעות הערב להיפגש עם נציגי חילות שונים, נציגי יחידת מיטב שיתנו מענה וסיוע בפניות הקשורות לתהליך הגיוס לרבות ת"ש, להתנדבות, לנושא הרפואי, עתודה ועוד.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "עיריית פתח תקוה באמצעות אגף חברה נוער וצעירים והאגף לחינוך על יסודי, עומלים במהלך כל השנה על מנת לעודד שירות משמעותי בצה"ל ולהנגיש את המידע הנחוץ למלש"בים והוריהם. אני מברך על היוזמה של מרכז הכנה לצה"ל בפתח תקוה לארח  את ימי צה"ל ברשות, כאן אצלנו בעיר, ואין לי ספק כי ימי הפעילות יתרמו לכל תלמידות ותלמידי העיר – המלש"בים (מיועדים לשירות בטחון) ויסייעו להם לקבל מידע אמין ומהימן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר