ילדה, אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה, צילום Kmiragaya depositphotos.com
ילדה, אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה, צילום Kmiragaya depositphotos.com

טענה: ילד בבית ספר יסודי צילם את איבר מינו וחילק תמונות לבנות

הורים בבית הספר טוענים גם כי הוא עקב אחר בתם. טענות גם על הטיפול של בית הספר בנושא. העירייה ומשרד החינוך: "הנושא מטופל"

פורסם בתאריך: 29.5.23 08:12

הורים בבית ספר יסודי בעיר, השייך לזרם הממלכתי-דתי, מזועזעים מהתנהלותו לכאורה של תלמיד הלומד באחת הכיתות. הם מעלים טענות קשות כלפי הנהלת בית הספר שלדבריהם לא עושה מספיק על מנת לטפל בנושא. מנגד, טוענים בעירייה ובמשרד החינוך כי הנושא מוכר ומטופל.

אביה של אחת התלמידות באותה כיתה טוען כי התלמיד כנראה סובל מבעיה כלשהי. לדבריו, הילד נכנס לאחד מחדרי השירותים בבית הספר, התפשט, צילם בעזרת מצלמת פולארויד את איבר המין שלו ולאחר מכן חילק את התמונות לתלמידות בכיתה.

המקרה המדובר אירוע לפני כמה שבועות ואבי התלמידה מספר כי ההורים שמעו על כך באמצעות הודעה שהפיצה הנהלת בית הספר ובה עדכנה: "תלמיד מהכיתה נכנס עם מצלמה לחדר הנוחיות וצילם את עצמו ואת איבריו המוצנעים ולאחר מכן הראה זאת לילדי הכיתה … אנחנו כמובן התייחסנו לנושא בכובד ראש ובחומרה". בהודעת ההנהלה נכתב עוד כי "היועצת שוחחה עם ילדי הכיתה לתיווך הסיטואציה וכן הסבירה את המושגים לשמירה על המרחב האישי. אנו נעקוב גם בימים הקרובים".

עם זאת, אבי התלמידה מספר כי התנהגות אותו תלמיד לא הסתכמה רק בכך. האב: "הוא נוגע בבנות, עוקב אחרי הבת שלי, מנסה ללקק את הגוף שלה ושל אחרות. הוא יושב על הרצפה ואומר לבנות 'תרביצו לי, תשבו עלי'. הבת שלי אמרה שהוא חיכך את הרגל שלו ברגל שלה. למחרת היום שהוא חילק תמונות עם איבר המין שלו הוא חילק גם תמונות של איבר המין של אחותו".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


האב טוען שבאחד המקרים הילד המדובר עקב אחרי בתו בעת שחזרה מבית הספר עם אחותה הקטנה יותר. האב: "הוא עקב אחריהן ובשלב מסוים הוא תפס את הבת שלי וניסה להכניס אותה בכוח לתוך בניין מגורים. למזלה, עבר בדיוק אדם מבוגר ברחוב, היא צעקה והילד ברח. גם הורים אחרים בכיתה ובשכבה טוענים שבנות שלהן חוות חוויות לא נעימות מצד הילד הזה. לא נתפס בעיני שילד בגילו מתנהג כך. זה נמשך כבר כמה חודשים. המנהלת אומרת שיש טיפול מאחורי הקלעים אבל אין טיפול".

איך הבת שלך מרגישה?
"היא הפכה למופנמת, סגורה ועצובה יותר. זו לא הילדה שלי שאני מכיר. הייתי מעדיף שהילדה שלי תקבל סטירה מאשר שחס וחלילה תחווה התעללות מינית ועוד בגיל כזה שתשאיר בה טראומה לכל החיים. אני ואשתי לא רגועים ורק מקווים שהסיפור ייגמר, אבל כל יום שהילד הזה עדיין בבית הספר אנחנו חוששים שמשהו יקרה לבת שלנו".

מהעירייה נמסר: "ככלל יצוין כי מינהל החינוך מקדם תכניות רבות למיגור האלימות על כל גווניה בקרב ילדים ובני נוער, תופעות המוכרות לצערנו בכל רחבי הארץ. העירייה משקיעה בנושא משאבים רבים וכן פועלת בשיתוף מנהלי ומנהלות בתי הספר גם במקרים פרטניים בהתאם. מטבע הדברים לא נוכל להרחיב בנושא אך נדגיש כי הוא מוכר ומטופל על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים במינהל החינוך, במשרד החינוך ובבית הספר. האב המדובר הוזמן לדיון מקצועי בו יועלו כלל ההיבטים וההשלכות הנוגעות לתלונות. יובהר כי התלמיד מקבל מענה פרטני התואם את מצבו – אשר לא יפורט כאן".

ממשרד החינוך נמסר: "התלמיד מטופל על ידי כל הגורמים המקצועיים. מפאת צנעת הפרט איננו יכולים להתייחס ספציפית לעובדות. יצוין שכל בעיה מטופלת לגופו של עניין תוך שמירה על מוגנות התלמידים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר