טל הפטר רחמים, מנהלת אגף גני ילדים בעירייה פתח תקוה, צילום פרטי
טל הפטר רחמים, מנהלת אגף גני ילדים בעירייה פתח תקוה, צילום פרטי

הכירו: זו המחליפה של ד"ר מיכל אונגר בניהול אגף גני הילדים

אונגר פורשת לגמלאות לאחר שנים רבות בתפקיד, מחליפתה היא טל הפטר רחמים שלימדה בבית הספר נעמי שמר ואף שימשה שם כסגנית מנהלת

פורסם בתאריך: 6.7.23 14:48

מנהלת חדשה לאגף גני ילדים: טל הפטר רחמים, תושבת העיר ואם לשלושה, נבחרה לתפקיד מנהלת אגף גני ילדים, ותחליף את ד"ר מיכל אונגר אשר פורשת לגמלאות. בימים אלה נמצאות השתיים בחפיפה מקצועית, כאשר אונגר תסייע עד לסיום תפקידה ב-1 בספטמבר.

טל היא בעלת תואר שני בחוג למינהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בהוראה וחינוך במכללת סמינר הקיבוצים, היא לימדה וחינכה בבית הספר נעמי שמר בעיר כעשר שנים, כאשר בארבע השנים האחרונות לעבודתה שם שימשה כסגנית מנהלת. לאחר מכן עברה לבית חינוך שיא בראש העין, כאשר בשלוש השנים האחרונות שם, שימשה כסגנית מנהלת.

עם היבחרה לתפקיד אמרה אמרה הפטר רחמים כי היא נרגשת לקראת התפקיד החדש והמאתגר: "אחרי 14 שנים במערכת החינוך, בהן חינכתי לערכים ולהישגים אקדמיים, ליוויתי ילדים והורים בסוגיות שונות של מענים לפרט והובלתי צוותים חינוכיים לפיתוח תכניות לימוד דיפרנציאליות המעניקות אפשרות לצמיחה והתפתחות אישית, נפלה בחלקי זכות גדולה להמשיך את העשייה שנעשית לטובת תושבי פתח תקוה והילדים בפרט ולמנף אותה. בשותפות מלאה עם הצוותים החינוכיים נאפשר סביבה בטוחה, רלוונטית, חדשנית, מותאמת ומצמיחה, אליה יחפצו להגיע בכל בוקר בשמחה וחיוך".

 

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אני מאחל לטל הצלחה רבה בתפקיד המאתגר. פתח תקוה היא עיר בצמיחה וחינוך ילדי וילדות העיר הינו נושא מרכזי העומד לנגד עינינו לאורך כל השנה. נמשיך לפתח את גני הילדים, לצקת תכנים חדשים וחדשניים ולקדם את העולם הפדגוגי והערכי בגנים. אני מודה לד"ר מיכל אונגר אשר פורשת בימים אלה לגמלאות על שנים של עבודה מסורה ומקצועית ועל קידום התשתית האיכותית של גני הילדים בעיר".

עוד ציין גרינברג כי "לאחרונה מונתה מנהלת מחלקה חדשה באגף לחינוך מיוחד שתתמקד בטיפול בכוח אדם בכדי לחזק את המענה לגנים בהקשר זה, ובכך לאפשר למידה איכותית, רציפה ותקינה בכלל גני הילדים, לרבות בגני החינוך המיוחד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר