מימין שירה גייר מנהלת בית ספר הס, משמאל הדר טוביס מנהלת בית ספר שמעוני
מימין שירה גייר מנהלת בית ספר הס, משמאל הדר טוביס מנהלת בית ספר שמעוני

בהצלחה: נבחרו שתי מנהלות חדשות לבתי ספר בפתח תקוה

שירה גייר והדר טוביס יחליפו בשנת הלימודים הקרובה את מסדה נחמד ואת מלכי רבינוביץ' שפורשות לגמלאות

פורסם בתאריך: 3.7.23 11:59

שתי מנהלות חדשות מונו לבתי ספר בעיר לשנת הלימודים הקרובה, תשפ"ד: שירה גייר תנהל את בית הספר הס ותחליף את מסדה נחמד שפרשה לגמלאות. הדר טוביס תנהל את בית הספר שמעוני ותחליף את מלכי רבינוביץ' שפרשה לגמלאות.

שירה גייר היא בעלת תואר ראשון בתיאטרון ואומנויות ותואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב. מזה עשר שנים מלמדת בבתי ספר יסודיים כמחנכת, רכזת פדגוגית ומורה למקצועות רבי המלל בדגש על הוראה אינטרדיסציפלינרית ויצירתית ולמידה מבוססת פרויקטים. עם בחירתה לתפקיד אמרה שירה: "אני נרגשת להצטרף ולהוביל את בית הספר הס, ולשלב את אהבתי למוזיקה עם תשוקתי להוראה חדשנית ופורצת דרך. אני מאמינה כי בית הספר הוא מקום אליו מגיעים בחיוך ויוצאים עם שיר בלב. בית הספר הוא חממה המטפחת את כל באיה, העוזרת לאתר את החוזקות והייחודיות של כל אחד.ת. אני מצפה לעבודה המשותפת עם הצוות ומחכה להכיר את הקהילה ולעבוד יחדיו בהרמוניה".

 

 

 

הדר טוביס תנהל כאמור את שמעוני. היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני במנהל וארגון החינוך. הדר הייתה מורה, מחנכת ורכזת תקשוב בבית הספר "דוד ילין", בתל אביב. במהלך השנים הובילה פרויקטים לקידום פדגוגיה חדשנית תוך שימוש בכלים מתוקשבים לשיפור והעשרת ההוראה. הדר הגיעה למערכת החינוך לאחר שמילאה שורה של תפקידי ניהול בגופים פרטיים. עם בחירתה לתפקיד אמרה הדר: "אני מאמינה שלהיות אשת חינוך זוהי העבודה המשמעותית, המורכבת והחשובה ביותר שאדם יכול לבחור. אני נרגשת לקראת התפקיד ומצפה להכיר את התלמידים, הצוות והקהילה".

ראש העירייה, רמי גרינברג, בירך את המנהלות החדשות ואמר: "מערכת החינוך בעיר פתח תקוה היא מהטובות והמתקדמות שיש, ואנו ממשיכים לטפח את צוותי החינוך וההוראה ולקדם בעיר חינוך טכנולוגי חדשני ויצירתי. אני מאחל הצלחה רבה למנהלות החדשות ומודה מקרב לב למנהלות הוותיקות אשר פורשות לגמלאות לאחר שנים של עשייה פורייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר