סיגל לייר מקבלת תעודת הצטיינות, צילום משרד החינוך
סיגל לייר מקבלת תעודת הצטיינות, צילום משרד החינוך

זו אשת החינוך מפתח תקווה שנבחרה למצטיינת משרד החינוך

מחוז תל אביב בחר ב-20 נשות ואנשי חינוך מערי המחוז. המצטיינת פתח תקווה היא סיגל לייר, מתכללת הגיל הרך במרכז פסג"ה

פורסם בתאריך: 26.4.24 08:49

מצטיינים בחינוך: מחוז תל אביב של משרד החינוך קיים באחרונה טקס לכבוד עובדי הוראה מצטיינים לשנת הלימודים תשפ"ג. 20 אנשי ונשות חינוך מצטיינים מכל הערים במחוז תל אביב קיבלו תעודת הצטיינות מחוזית. המצטיינים נבחרו בסוף שנת הלימודים שעברה, אולם בשל המלחמה נדחה הטקס עד עתה. טקס המצטיינים נערך בהשתתפות משפחות הזוכים, מפקחים ואנשי חינוך, ראשי אגפי חינוך ברשויות המקומיות ונציגי הסתדרות המורים.

בין אנשי ונשות החינוך המצטיינים נכללת גם סיגל לייר, מתכללת הגיל הרך במרכז פסג"ה בפתח תקווה. בנימוקי הבחירה בסיגל, נכתב: "סיגל מובילה את צוות מתכללות גני הילדים של המחוז לעשייה יזמית פורצת דרך ומקצועית. היא עובדת בשיתופי פעולה עם הנהלת הפסג"ה והצוותים הפדגוגיים, מפקחות גני הילדים, מתאמת הגיל הרך במחוז וצוות המתכללות במחוז ובאגף. סיגל בעלת חשיבה מערכתית, יוצרת קשרים טובים עם שותפיה ומסורה מאוד לעבודתה. סיגל מקפידה על שיח מתמיד, מקצועי, מותאם ומבוסס נתונים. היא מובילה תהליכי פיתוח מקצועי משמעותיים וחדשניים".

 

 

 

עוד נכתב: "סיגל פיתחה מודל הכשרה של כל גננת לילדים מגיל לידה ועד גיל 6 תוך שילוב מומחי תוכן מהאקדמיה ואנשי שטח המדייקים את הפרקטיקות בתהליך של שיח מתמיד עם שותפי התפקיד. סיגל אשת חינוך הלומדת ומתפתחת כל העת, מקדמת יוזמות חינוכיות חדשניות. קידמה פיתוח של מודלים שונים לגני הילדים, כאשר כל מודל מושתת על תכנית לימודים ייעודית ייחודית כגון: "גן בחורשה", "גן מגלים עולם", "גן בית הילדים" ועוד".

בדברי ברכתה לזוכים אמרה חיה שיטאי, מנהלת מחוז תל אביב, בין היתר: "אנו בעיצומה של תקופה מאתגרת במיוחד עם ימים קשים של לחימה וחוסר וודאות. כאנשי חינוך פעלתם והנכם פועלים לשמירה על רציפות תפקודית וחיזוק החוסן האישי והקבוצתי בקהילתכם. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר