בריאות. המרכז הרפואי החדש בהדר גנים צילום קופת חולים מכבי
המרכז הרפואי החדש בהדר גנים צילום קופת חולים מכבי

רוצים להתייעץ עם הרופא שלכם או לקבוע תור בוואטסאפ?

קופת חולים מכבי חנכה באחרונה מרכז רפואי חדש בהדר גנים. לקוחות המרפאה יהיו הראשונים שיקבלו שירות חדשני באמצעות הוואטסאפ

פורסם בתאריך: 13.4.18 08:41

קופת חולים מכבי חנכה לאחרונה מרכז רפואי בשכונת הדר גנים בעיר ואיתו שירות חדשני המאפשר למטופלים להזמין תור דחוף לרופא באמצעות הוואטסאפ. היוזמה תאפשר למטופלים להזמין תור דחוף לרופא או לקבל מידע מגורם רפואי דרך הוואטסאפ, במקום ליצור קשר טלפוני עם המזכירות. השירות יתאפשר בשעות הפעילות של המרפאה, כאשר המטופלים יוכלו לשלוח הודעה באמצעות הוואטסאפ למספר טלפון ייעודי. המענה בוואטסאפ יינתן במענה אנושי על ידי המזכירות, בהתאם לבקשות שיגיעו.
בשלב זה הוואטסאפ מיועד לפניות חריגות של מטופלים כגון קביעת תור דחוף לרופא או בקשה לבירור מידע נוסף מרופא או אחות. במקרה בו תישלח הודעה שמתייחסת לנושאים אחרים, המזכירות יצרו איתו קשר טלפוני כדי לתת מענה בשיחה טלפונית קצרה. בהמשך, השירות בוואטסאפ צפוי לתת מענה לסוגים נוספים של פניות ובירורים הנעשים לרוב מול המזכירות או המשרד. במידה ותישלח הודעה לוואטסאפ מחוץ לשעות הפעילות של המרפאה, תישלח הודעה אוטומטית לגבי שעות המענה. זמן המענה שהוגדר עומד על 40 דקות מרגע שליחת ההודעה, בטווח שעות הפעילות של המרפאה. במכבי מציינים שמדובר בשירות חדשני ופורץ דרך ומיושם לראשונה בארץ בפתח תקוה במרפאת עמישב החדשה בשכונת הדר גנים וצפוי להתרחב בחודשים הקרובים לערים נוספות בשרון ובהמשך לכל הארץ.

אורן שגב, מנהל מכבי בפתח תקוה: "לאחרונה הרחבנו ושיפרנו את השירותים שלנו בהדר גנים והסביבה ופתחנו מרפאה בשכונת עמישב החדשה. בנוסף לשירות הפרונטלי והמענה הטלפוני הקיימים כיום, הוספנו גם את האפשרות ליצור קשר בוואטסאפ, שהוא כלי שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וטבעי שיעזור לנו גם בסידורים הקטנים בשגרה. הוואטסאפ מייעל גם את השירות שאנחנו נותנים למטופל כי באמצעותו ניתן לווסת ולנהל את זמן המענה כך שגם החבר שיושב בסניף וגם מי שפונה טלפונית יוכל לקבל מענה מהיר ויעיל".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

במרפאה מציינים שעד היום הגיעו עשרות פניות דרך הוואטסאפ והתגובות מצד המטופלים מאוד נלהבות ומפתיעות. בנוסף, ההתכתבות עם המטופלים שנשמרת כשיחה באפליקציה מאפשרת למנהל המרפאה לבצע משוב והפקת לקחים ולשפר את המענה בעקבות למידה של מקרים ופניות שמגיעות ממטופלים בנושאים שונים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר