משרד הבריאות פתח תקוה צילום זאב שטרן
משרד הבריאות פתח תקוה צילום זאב שטרן

בניגוד לחוק: עובד משרד הבריאות מעשן באופן קבוע. איפה? בכניסה לקבוצות התמיכה של חולי סרטן

אחד המתנדבים שביקש ממנו לעשן במקום אחר ואף פנה למנהל של העובד: "הוא אמר לי 'סע, סע', המנהל שלו צרח עלי". במשרד הבריאות מבהירים מה אומר החוק ומבטיחים לטפל בנושא

פורסם בתאריך: 19.12.18 18:09

תושבים אשר מגיעים למשרדי האגודה למלחמה בסרטן במשרד הבריאות ברחוב אחד העם בפתח תקווה, מתלוננים על כך שבכניסה לבניין, מתחת לשלט 'כאן אסור לעשן', עומד באופן קבוע אחד העובדים ומעשן במקום. לטענת אחד המתנדבים באגודה, הוא התלונן מספר פעמים גם בפני העובד עצמו וגם בפני המנהל שלו על כך, אך אותו עובד ממשיך בשלו. "ביקשתי ממנו בשיא הנועם לעשן חמש מדרגות מתחת מצד שמאל, כי הוא מעשן בכניסה לקבוצות התמיכה של חולי הסרטן ומתחת לשלט והתשובה שלו היתה לא, לא, סע סע", מספר אחד המתנדבים במקום. "פניתי גם למנהל שלו מספר פעמים והוא אמר לי שאין מה לעשות איתו והוא מעשן איפה שהוא רוצה. השבוע המנהל פשוט צרח עלי כשביקשתי ממנו שהעובד שלו לא יעשן בכניסה וייצא החוצה. זה משרד הבריאות והוא צריך לשמש לדוגמא וצריכה להיות הוראה גורפת לכל העובדים".

צילום אילוסטרציה: תומר אפלבאום

תגובת משרד הבריאות: "בהתאם לחוק למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון, חל איסור על עישון בכל מקום במשרדי רשות ציבורית (בין השאר משרדי ממשלה ורשויות מקומיות) לרבות בחצר, וכן 10 מטרים מהכניסה והיציאה מהבניין ו-10 מטרים מהכניסה והיציאה מהמשרד, למעט אזור עישון שההנהלה רשאית להקצות, ושאינו בתוך הטווחים האסורים לעישון, וכן שהעישון שם אינו מהווה מטרד בחלקים אחרים של המקום. מהתלונה עולה שמדובר לכאורה על אי עמידה בהוראות החוק. אנו נברר את הנושא ונפעל מול לשכת הבריאות של נפת פתח תקווה להדגשת הוראות החוק לכלל העובדים ולמניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר