ענבל נטיב צילום באדיבות המשפחה

"לצערי אני לא כל כך אופטימית מהמצב ואני לא יודעת אם אחיה"

ענבל נטיב משתדלת לא לאבד תקוה למרות מצבהם. קרן אור שניצר, שאמה של ענבל סייעה לה בזמן מחלתו של בנה, מארגנת בשני הקרוב ערב התרמה ואומרת: "אני מבקשת שכולם יפתחו את הלב ויבואו לעזור לענבל". גם לירן דנינו ישתתף בערב ההתרמה

פורסם בתאריך: 26.1.20 08:29

ערב התרמה לענבל נטיב, שחלתה בפעם השלישית בתוך שנתיים במחלת הסרטן, יתקיים ביום שני ה-27.1 באולם גולדה בהשתתפות אמנים רבים. נתיב זקוקה לסכום של 40 אלף שקלים מידי חודש, על מנת שתוכל לקבל תרופה ניסיונית שיכולה להציל את חייה. לאור כך, התגייסה קרן אור שניצר, יחד עם קבוצת השוות של פתח תקווה, ובתמיכת עיריית פתח תקוה ובסיועו של ראש העירייה רמי גרינברג, הם מקיימים את אירוע ההתרמה.
באירוע יופיע הזמור לירן דנינו שאישר ביום שישי את השתתפותו. באירוע תופיע גם הזמרת דורין אור אעידן שהשיר שלה נכנס בימים אלה לפלייליסט וההופעות שלה בזאפה כבר מלאות. יחד איתה יופיעו הסטנדאפיסטים עידן בן דויד, יוסי פנסו, רוני ששון ובן בן ברוך, בהנחיית אביעד בראשי.

"אני מעולם לא פגשתי את ענבל", מספרת קרן אור, "את אמא של ענבל שעובדת במחלקה האונקולוגית בשניידר, הכרתי כאשר היא טיפלה בבן שלי שהיה חולה אונקולוגי והיא חיזקה אותנו לאורך כל הדרך. בתור אמא לילד חולה, לא יכולתי להתעלם מהסיפור של ענבל".

לירן דנינו - צילום אוהד קב

לירן דנינו – צילום אוהד קב

קרן אור היא במקצועה קוסמטיקאית ופעמיים בשנה, יחד עם חווה זיגנבוים ועזר מציון, הם מקיימים ימי טיפולים וכיף לאימהות לילדים חולי סרטן. "אירוע התרמה כזה מעולם לא הרמתי, זה חשוב לי כאילו זו הילדה שלי. לראות את הילד שלך חולה ולדעת שזה תלוי בכסף, אתה תעשה הכל בשביל לעזור לה ומהמקום שאני הייתי שם וחוויתי את זה באופן אישי, אני לא יכולה לשתוק ולהתעלם מזה. אני מבקשת שכולם יפתחו את הלב ויבואו לעזור לענבל, גם חיזוק כלכלי וכמובן חיזוק לנפש שלה".
לפני כשנתיים חלתה ענבל לראשונה. היא עברה סדרה של טיפולים קשים, כימותרפיה ותרופה ביולוגית, ולשמחתה ולשמחת המשפחה היא החלימה. אך חודשיים לאחר מכן המחלה חזרה בפעם השנייה. היא עברה סבב נוסף של הקרנות וטיפולים ולאחר זמן מה נראתה נסיגה במחלה. לפני מספר חודשים, בביקורת שגרתית, אובחן שהמחלה חזרה והפעם בצורה יותר אלימה. על מנת שהיא תוכל לקבל את הטיפולים, היא זקוקה לסכום של 40 אלף שקלים בחודש. "בחודשיים וחצי האחרונים אני מאושפזת בדוידוף, אחרי ניתוח בראש עמוד השדרה", מספרת לנו ענבל. "מדובר בניתוח מאוד קשה. הגידול אכל לי את החוליה הראשונה והמחלה אצלי מתפשטת בקצב מאוד מהיר והגיעה כבר להרבה מקומות בגוף", היא מוסיפה בפתיחות. "אני עוברת בחודשיים האלה גיהנום, סבל של ממש. אני עוברת גם הרבה בדיקות ואחת מהן, היא בדיקה שמועברת לבוסטון שעלותה 18 אלף שקלים, והמטרה שלה לזהות את המוטציה ולמצוא לי תרופה מותאמת, שלא נמצאת בסל הבריאות. מדובר בעלות של כמה מאות אלפי שקלים".
לענבל קשה, היא מתקשה להיות אופטימית, אבל חולמת על היום שתחלים, תצא מבית החולים ותטוס לקברו של הרבי נחמן באומן. "מצב הרוח שלי לא הכי טוב. לצערי אני לא כל כך אופטימית מהמצב ואני לא יודעת אם אני אחיה, כי זו פעם שלישית שהסרטן חזר לי. השנתיים האלה היו מאוד קשות לי. לא הספקתי להחלים ואחרי חודשיים זה חזר. בהתחלה עשיתי רק כימותרפיה, היה לי שיער ארוך ארוך ולאט לאט כל השיער שלי נשר, במקלחת ועל הכרית, ראיתי את התהליך וזה היה תהליך מאוד קשה. בכימותרפיה הקרובה, אני מתכוונת כבר לגלח את הראש על מנת למנוע את הנשירה".
היא מתייחסת גם לערבי ההתרמה שעושים למענה בחודשים האחרונים: "מצד אחד זה מאוד מרגש אותי, שאנשים שלא מכירים אותי מתגייסים, מצד שני, אף פעם לא פניתי לשום גורם, כל הזמן התמודדנו לבד, אבל כשזה חזר בפעם השלישית, כבר העליתי פוסט בפייסבוק, מתוך עמקי נשמתי, מתוך הצעקות שצעקתי כששמעתי שהמחלה חזרה. קיבלתי על הפוסט המון לייקים ותגובות של אנשים, שהתחברו אלי ולכאב שלי".
ענבל מוכרת לרבים מהתוכנית 'המרוץ למיליון'. היא השתתפה בעונה הרביעית עם בת דודתה תחת הכינוי ״צוקי וחוטי". "אני בקשר עם טילטיל ועם שני שזכתה בעונה שלי. אנחנו מדברים בטלפון והם מתפללים כל הזמן לשלומי".

המודעה על ערב ההתרמה לענבל נטיב

המודעה על ערב ההתרמה לענבל נטיב

המשפחה כמובן מודאגת ותומכת. "אמא שלי ישנה איתי בבית החולים וחודשיים וחצי היא לא זזה ממני", מספרת ענבל. "לאמא שלי מאוד קשה, כי היא בעצמה עובדת במחלקה האונקולוגית בשניידר וכולם מכירים אותה והיא לא האמינה שהבת שלה תחלה. גם אני בתור ילדה, תמיד התנדבתי בעזר מציון, עשיתי פעילויות וארגנתי ערבים וכששמעתי שחליתי היה לי מאוד קשה, סירבתי להאמין שזה נכון. כיום אני חולמת ורוצה להחלים, לפעמים אני גם חושבת מחשבות לא טובות אבל הפסיכולוגית שלי אומרת לי שזה בסדר והגיוני".
מה תעשי ביום שתחלימי ותצאי מבית החולים?
"קודם כל אני מקווה לצאת הביתה במהרה ולחזור רק לטיפולים. ואחרי שאני אחלים, אני אסע לרבי נחמן באומן להודות לו על הבריאות. החלום שלי, זה לא לראות יותר בתי חולים".
על מנת שענבל תוכל לקבל את הטיפולים שיצילו את חייה היא זקוקה לסכום של 40 אלף שקלים בחודש, אותו מנסים חברים ובני משפחה לגייס. עלות כרטיס יחיד למופע ההתרמה 200 שקלים, עלות כרטיס זוגי – 300 שקלים.
לרכישת כרטיסים ניתן לפנות לקרן אור שניצר בטל' 054-5409034. או לרכוש כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר