החיסון לקורונה- צילום רמי לוי

מבצע מיוחד לחיסון מהיר של כל המורים והגננות בפתח תקוה

העירייה ובית החולים בילינסון החלו היום בשיתוף פעולה שמטרתו לחסן במהירות את כל אנשי החינוך העובדים בפתח תקוה. בנוסף לכך יעניק בית המתנדב סיוע לאוכלוסייה המבוגרת בתיאום תור לחיסון

פורסם בתאריך: 31.12.20 13:56

העירייה ובית החולים בילינסון החלו היום בשיתוף פעולה שמטרתו לחסן במהירות את כל אנשי החינוך העובדים בפתח תקוה. המבצע לחיסון המורים והגננות יימשך גם בשישי ובשבת. החיסונים יינתנו ללא תור ובהצגת תעודת זהות ותעודת מורה של אחד האירגונים. ההגעה לחיסון היא על פי רישום מסודר שיבוצע במזכירות בתי הספר. בהמשך השבוע, יפורסמו ימים נוספים בהם יימשך מבצע החיסונים. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "עשינו מאמצים כבירים כדי לזרז מתן חיסונים למורים ולמורות על מנת לאפשר למערכת החינוך לפעול כסדרה. אני מודה לד"ר וירטהיים, מנהל המרכז רפואי רבין, על ההתגייסות ושיתוף הפעולה. אני מזמין בשלב ראשון את כל המורים והמורות של פתח תקוה לבוא ולהתחסן, עפי זימון מסודר מבתי הספר כדי שנוכל לחזור לשגרת החיים במהרה".
בנוסף, במסגרת מדיניות ראש העיר לעידוד הציבור להתחסן מפני הנגיף, עיריית פתח תקוה תפעיל באמצעות בית המתנדב את יוזמת "כתף לחיסון". מדובר ביוזמה אשר במסגרתה יוענק סיוע לאזרחים ותיקים בזימון תור לקבלת חיסון נגד נגיף הקורונה. עובדי בית המתנדב יקבלו את פניות האזרחים הוותיקים ויפעלו מול קופות החולים בדרך מקוונת כדי לקדם עבורם חיסון. מטרת היוזמה היא בעיקר לסייע למבוגרים שאינם מתמצאים בשימוש באינטרנט. הסיוע בזימון תורים יינתן בימים א'-ה' בין השעות 9:00 – 15:00, בטל': 03-9244611 או 03-9243258.
גרינברג הוסיף: "אנחנו פועלים בכל דרך אפשרית כדי להקל על האוכלוסייה המבוגרת בעיר, לשמור עליה ולקדם עבורה חיסונים. מדובר באוכלוסייה שברובה מוגדרת בסיכון וככל שהם יחוסנו מהר יותר כך יפחת הסיכוי שיפגעו מפני הנגיף שיכול להיות קטלני עבורם. אני מודה לצוות בית המתנדב על ההירתמות למשימה החשובה אשר בעזרתה נוכל להבטיח כמות מתחסנים גדולה בעיר ככל הניתן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם הסייעות שעובדות במוסדות החינוך ? עובדות עיריה

  2. רינת שאשא

    כל צוות החינוך בבתי הספר כולל סייעות שעובדות צריכים להתחסן ללא אפליות.

  3. ש

    חוצפה!! פתחו 4 ימים מלאים למורים מבוטחי כללית אבל 4 שעות בלבד למורים המבוטחים בכל שאר הקופות!

  4. שרי

    מוזר מאאאאד. לא כל בתי הספר בפתח תקווה קבלו זימון…..יודעת מגננת ומורה שהיו במקום ואמרו להן שלא נרשמו….מהנהלת בתי הספר אמרו שלא קבלו שום פניה מהעריה…..כנראה שלא כל המוסדות צריכים להיות פתוחעם בפתח תקווה…. כרגיל איפה ואיפה…..

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לרמי גרינברג. מתי נוכל לקבל את החיסון השני ?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר