מתחם האשפוז התת קרקעי בבית החולים בילינסון. צילום אלי לוי ELP

מחייכות ומתקשרות: שיפור במצב היולדות שחלו בקורונה | צפו

לאחר שבועות ארוכים של מאבק על חייהן הן נותקו בשבוע האחרון ממכשירי האקמו ומכשירי ההנשמה ועברו לאישפוז במחלקות פנימיות, כאשר מצבן מוגדר טוב

פורסם בתאריך: 14.3.21 10:54

בשורות טובות מבית החולים בילינסון: לאחר שבועות ארוכים של מאבק על חייהן של שלוש נשים בהיריון שחלו בקורונה, יולדו, חוברו למכונות אקמו והוגדרו בסכנת חיים ימים רבים, הן נותקו בשבוע האחרון ממכשירי האקמו ומכשירי ההנשמה ועברו לאישפוז במחלקות פנימיות כאשר מצבן מוגדר טוב. כזכור מדובר באישה בת 33 מירושלים שהגיעה לבילינסון בשבוע ה-31 להריונה במצב קשה, אישה בת 35 שהועברה מבית החולים לניאדו בשבוע ה-31 ואישה בת 40 שאושפזה בשבוע ה-28.

צפו בעדכון של ד"ר איליה קגן, מנהל טיפול נמרץ קורונה בבילינסון:

בימים הקרובים היולדות צפויות לעבור מבית חולים לשיקום ולאחריו לחזור הביתה. ד"ר איליה קגן, מנהל טיפול נמרץ קורונה בבילינסון, אמר: "אלו הרגעים המרגשים בהם יש שכר לעמלנו. עשינו לילות כימים בטיפול בנשים אלו. נלחמנו על חייהן ולא עצרנו לרגע. לא נתנו לרגעי הייאוש לנצח. אני מאושר לראות אותן נושמות בכוחות עצמן, מחייכות ומתקשרות עם בני זוגן ומתקשרות עם בני המשפחה. הן מקבלות טיפולי פיזיותרפיה ובקרוב ייצאו לשיקום. אחת היולדות כבר ראתה את תינוקה בפגיית מרכז שניידר. לאחר תהליך כל כך ממושך הנשים, המשפחות והצוותים שלנו פשוט מאושרים".
פרופ' ארנון ויזניצר, מנהל בית החולים לנשים בבילינסון: "היה פה מאבק איתנים סביב הצלת החיים של כל אחת מהנשים. היו רגעים לא קלים סביב הטיפול בהן אבל לא איבדנו תקווה. אני שמח שבזכות נחישות ויכולות מקצועיות הצלחנו להגיע לרגע הזה. אני קורא מכאן שוב לכל הנשים בהריון לגשת ולהתחסן, זה חשוב ומציל חיים".

לגבי מצב התינוקות נמסר כי אחד מהם כבר שוחרר לביתו והשניים הנוספים עדיין מאושפזים במרכז שניידר לרפואת ילדים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר