ראש העירייה שלום בן משה ובכירי לאומית גוזרים את הסרט במרכז החדש בפסגות אפק צילום איציק בירן

לאומית חנכה רשמית את המרכז הרפואי החדש בפסגות אפק

בטקס השתתפו בכירי לאומית וראש העירייה שלום בן משה

פורסם בתאריך: 4.5.21 10:37

בטכס שהתקיים אתמול, יום שני, חנכה קופת חולים לאומית את המרכז הרפואי החדש "פסגות אפק" בראש העין. בטקס השתתפו ראש עיריית ראש העין, תא"ל (מיל) שלום בן משה, יו"ר דירקטוריון לאומית, יעקב (קוקי) אדרי, ומנכ"ל לאומית חיים פרננדס. ראש העירייה ברך את לאומית על פתיחת המרכז הרפואי החדש וציין כי הוא שמח על כך שקופות החולים מרחיבות את היצע השירותים שהן מעניקות לתושבי ראש העין. הוא הודה להנהלת לאומית ולמנהלת הסניף, נטע אמיר לנדאו, על שיתוף הפעולה ההדוק בתקופת הקורונה ועל פעילותה המבורכת של לאומית בתחום החיסונים. לאומית ביצעה כ-5,000 חיסונים במרכז החדש.

יו"ר דירקטוריון לאומית, יעקב (קוקי) אדרי, הודה לראש העירייה על מילותיו החמות והדגיש כי במרכז רפואי זה הפרוס על כ-250 מ"ר, הושקעו כשני מיליון שקלים כולל ציוד רפואי ומחשוב. כמו כן, לאומית מספקת תחת קורת גג אחת שירותים רפואיים מגוונים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, א.א.ג, ילדים ומבוגרים, פסיכיאטריה, דיאטנית ילדים ומבוגרים, מכון להתפתחות הילד הכולל ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורת, פיזיותרפיה ילדים ותרפיה באומנות, טיפולי רפואה משלימה, סדנאות לאורח חיים בריא ומכון פיזיותרפיה משוכלל המעניק שירותים נרחבים וביניהם פיזיותרפיה לרצפת האגן. שירותי דיגום, שירותי סיעוד. "אנחנו בלאומית רואים בעיר ראש העין יעד אסטרטגי ולכן אנו פותחים פה היום את המרכז הרפואי השני של לאומית בעיר", אמר. מנכ"ל לאומית, חיים פרננדס, אמר: "אצלנו בלאומית הלקוח הוא במרכז העשייה שלנו ואנחנו שואפים להעניק ללקוחות שלנו את השירות הטוב ביותר, כמו שראוי שתנהג מערכת ציבורית המשרתת את לקוחותיה. המטרה המרכזית של המרכז הרפואי החדש בראש העין היא להמשיך ולשפר את השירות ללקוחותינו".

מנהל מחוז מרכז בלאומית, עודד שטמר, הודה לראש העירייה ולהנהלת לאומית על שיתוף הפעולה ההדוק שהוביל להקמת המרכז הרפואי החדש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר