אילוסטרציה של כיתה
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

תלמיד חטיבה נדבק בקורונה, שתי כיתות נכנסו לבידוד

מתחם הבדיקות באיצטדיון, שהיה סגור בשל ירי הטילים, נפתח מחדש. בעיר יש 15 חולים פעילים, 92 תושבים נמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 24.5.21 14:13

אחרי תקופה ארוכה של שקט בנושא הקורונה, התגלה תלמיד מכיתה ז' בחטיבת בן צבי כחיובי לקורונה. התלמיד היה בפעם האחרונה בכיתה אתמול, יום ראשון, 23.4.21. לכן ילדי הכיתה שלו  וכן תלמידי אחת מכיתות ט' שבאו איתו במגע נכנסו לבידוד עד ה-5.6.21. אחים ואחיות של הנכנסים לבידוד רשאים לחזור למוסדות החינוך רק אחרי ביצוע בדיקת קורונה של המבודד וקבלת תשובה שלילית.

לצד זה, לאחר שבשבועיים האחרונים מתחם הבדיקות לקורונה באצטדיון היה סגור לרגל המצב הביטחוני, הוא נפתח מחדש והוא פועל לאורך השבוע, לכל קופות החולים וללא צורך בהפניה ותיאום מראש.

מספר החולים הפעילים בקורונה ממשיך לרדת ברחבי הארץ וגם בפתח תקוה. מספר החולים הפעילים בפתח תקוה על פי משרד הבריאות עומד על 15 בלבד. אחד מהם מאושפז בבית החולים. כיום יש בעיר 92 מבודדים. עוד על פי משרד הבריאות, אחוז הבדיקות החיוביות נותר אחוז אחד ואחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 63.89 אחוז ובמנה השנייה 60.85 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה. ציון הרמזור של פתח תקוה עומד על 0.7. העיר מוגדרת כמובן ירוקה.

27 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 500 בלבד. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד על 59, מתוכם 6,842 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 0.1 אחוז. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,404.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר