צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מדאיג: עלייה גדולה במספר המאומתים בפתח תקוה, גם שיעור הבדיקות החיוביות גבוה

90 מאומתים חדשים לקורונה התגלו בעיר מאז יום חמישי. אחוז הבדיקות החיוביות הינו כפול מהממוצע הארצי

פורסם בתאריך: 18.7.21 17:48

90 מאומתים חדשים לקורונה אובחנו בפתח תקוה במהלך סוף השבוע, מיום חמישי. מספר המאומתים עומד היום על 356, לעומת 266 ביום חמישי. מספר המבודדים בעיר גבוה אף הוא ועומד על 2,081. גם אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך לעלות ולהיות גבוה מהממוצע הארצי, ועומד על 3.08 אחוז מתוך 1,508 בדיקות, כאשר הממוצע הארצי הינו 1.47 אחוז, פחות ממחצית בהשוואה לפתח תקוה. בנוסף, פתח תקווה עדיין ממוקמת במקום השלישי בטבלה, אחרי תל אביב ונתניה, עם מספר המאומתים מהגבוהים בארץ. צבעה של העיר ברמזור הקורונה מוסיף להיות צהוב, אך ציון הרמזור העירוני עלה והוא עומד כעת 5.
בתוך כך, עוד ועוד מסגרות חינוך נסגרות בעיר, בהן גנים, בתי ספר וצהרונים, זאת בשל חשיפה של ילדים ואנשי צוות למאומתים לקורונה. למעלה מ-20 גנים נסגרו בשבוע האחרון, וגם בתי ספר (חיים חפר) וצהרונים (מתנ"ס עולמות). כזכור, בשבוע שעבר הודיע ראש העירייה, רמי גרינברג, על מספר מגבלות עירוניות, שמטרתן לסייע בצמצום ההדבקות במסגרות החינוך. גרינברג הודיע:  "יש לאסור מעבר אנשי צוות ומדריכים בין מסגרות, אין להפעיל חוגים על ידי מפעיל חיצוני. אין לבצע פעילות משותפת של מס' קבוצות תחת חלל אחד סגור, יש לשמור על פעילות כל קבוצה בנפרד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זואי

    מה מדאיג ??? איפה ראש העיר אני רואה כול היום מגיעים למקומות סגורים בלי מסכות . אנשים שמנותקים ממה שקורה. כמובן לא כולם. אבל הרבה. שיהיו חולים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר